پرده سینما

سلحشور: در سی و دومین جشنواره فیلم فجر از مبتذل ترین بازیگران تقدیر شد!

پرده سینما






 

 

 

فرج الله سلحشور با ابراز نارضایتی از وضعیت سینمای کشور گفت: با این سینمایی که داریم فعلاً قصد انجام هیچ کاری را ندارم.

 

سلحشوراین کارگردان به سوره سینما گفت: دو سال پیش تحقیقات وسیعی درباره زندگی حضرت فاطمه (ص) انجام دادم ، طرحش را هم نوشتم و به همراه متن اصلی داستان آن را به محمد خراعی که دبیری چند جشنواره را تاکنون به عهده گرفته است ارائه دادم تا برای تکمیل سناریو و آغاز کار اقدام کند اما متاسفانه هیچ خبری تا به امروز نشد.

سلحشور دلیل ادامه ندادن فعالیت های هنری اش را اوضاع نا بسامان سینما دانست و افزود: تنها کاری که این روزها انجام می‌دهم نوشتن قصه های کوتاه و مستند است که قصد تصویری کردن هیچ کدام شان را هم ندارم . شاید روز مبادا ورق برگردد و بتوانم از آنها استفاده کنم. متاسفانه هنرمندان مذهبی و انقلابی که به فکر انقلاب و اسلام هستند کم کم از صحنه هنر کنار گذاشته می‌شوند. در حال حاضر میدان دست کسانی است که با سیاهنمایی و فریب به ترویج فساد و ارائه ابتذال می‌پردازند.

وی افزود: به عنوان نمونه در سی و دومین جشنواره فیلم فجر از کسانی تقدیر شد که به نظر من از مبتذل ترین بازیگران سینما هستند، اگرچه فیلم های مذهبی هم در جشنواره بود اما همان فیلم‌ها هم مساله داشت. در حال حاضر بنا را گذاشتند بر میدان دادن به کسانی که هیچ از اسلام و انقلاب نمی‌دانند. در این سینما هیچوقت کار نخواهم کرد.

فرج الله سلحشور مجموعه‌های تلویزیونی یوسف پیامبر، مردان آنجلس و ایوب پیامبر را کارگردانی کرده است.


 تاريخ ارسال: 1393/2/13
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>سهیل:

این آقای سلحشور با این توهین هایی که به بازیگران خوب کشورمون میکنن خودش مبتذل هست... یکی نیست به این آقا بگه برو خودت رو درست کن نمیخواد سینما و تلویزیون رو درست کنی... اگه تو نباشی اوضاع از نا بسامانی درمیاد... هنوز یادم نرفته که چند سال پیش به بازیگران زن چه توهین هایی که نکرد...

2+1-

چهارشنبه 17 ارديب 



>>>حمیدرضا:

آقای سلحشور همیشه بیان حقیقت را با نظرات صریح عنوان می کنند. امیدوارم زودتر فیلم حضرت موسی (ع) را بسازند

1+1-

يكشنبه 14 ارديبهش



>>>علي:

خدا رو شكر. اگر اين سينما يك مزيت داشته باشه همينه كه تو فعلاً فيلم نسازي. پس آرزو دارم سينما همينجوري بمونه كه امثال تو فيلم نسازن. خدا بالاخره صداي سينماگرها رو شنيد. الهي شكر.

1+1-

شنبه 13 ارديبهشت 1393




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.