پرده سینما

محمدرضا بهشتی منفرد مدیر انجمن سینمای جوانان استان تهران شد

پرده سینما






 

 

 

به گزارش خبرنگار سایت پرده سینما و اعلام روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، با حكمی از سوی حبیب ایل بیگی مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران، محمدرضا بهشتی منفرد به عنوان مدیر انجمن سینمای جوانان ایران  استان تهران منصوب شد.

 

در حكم ایل بیگی خطاب به بهشتی آمده است:

برادر ارجمند جناب آقای محمدرضا بهشتی منفرد

نظر به تجربیات و سوابق ارزنده جنابعالی، به موجب این حكم برای مدت یك سال به عنوان مدیر انجمن سینمای جوانان ایران– استان تهران منصوب می شوید.

امید است با اتكال به خداوند متعال و با استفاده از ظرفیت های فرهنگی و هنری استان در رشد و بالندگی استعدادهای جوان و علاقمند به هنر سینما و عكاسی موفق و مؤید باشید.

بنابراین گزارش محمدرضا بهشتی منفرد فعالیت فیلمسازی و عكاسی خود را از سال 67 آغاز كرد و ساخت چند فیلم 8 میلیمتری را در كارنامه هنریاش جای داده است.

وی از سال 69 تا 71 معاونت انجمن سینمای جوانان قم را بر عهده داشت و از سال 78 الی 85 سرپرست و مدیر دفتر انجمن سینمای جوان قم بود. بهشتی همچنین از سال 86 تاكنون در مركز گسترش سینمای مستند و تجربی به عنوان كارشناسی فیلمهای داستانی فعالیت داشته است.

بنابراین گزارش مراسم معارفه محمدرضا بهشتی منفرد مدیر انجمن سینمای جوان– استان تهران با حضور حبیب ایل بیگی مدیرعامل انجمن سینمای جوان و معاونین و جمعی از اساتید و هنرجویان فعال انجمن انجام شد.

ایل بیگی در این مراسم گفت: از این پس مسئولیت دفتر تهران گسترش یافته و بر اساس سیاستهای جدید انجمن برای فعالیتهای استانی دفاتر، این دفتر مركز فعالیت و پاتوق فیلمسازان انجمن استان تهران خواهد شد.

به گفته ایل بیگی دفتر تهران تاحدودی مستقل عمل شده و از زیر سایه ستاد مركزی انجمن سینمای جوان خارج خواهد شد.

مدیر عامل سینمای جوانان ایران گفت: دفتر تهران در گذشته با اینكه در قلب پایتخت است نسبت به شهرهای دیگر از امكانات كمتری برخوردار بود. ما امیدواریم با فعالیت این دفتر در سطح كل استان تهران با همكاری اداره كل ارشاد اسلامی استان تهران، شهرداری و دیگر مراكز شاهد شكوفایی انجمن و تهیه فیلمهای ارزشمند و فاخر باشیم.

ایل بیگی تصریح كرد: سینمای جوان استان تهران به اندازه یك كشور كار دارد بنابراین باید با معرفی درست فعالیتهایمان و جذب نظر مدیران فرهنگی مكانی در شان انجمن سینمای جوان استان تهران فراهم كنیم و به دنبال جذب امكانات برای گسترش تولید باشیم.

در ادامه مراسم معارفه مدیر انجمن سینمای جوان– استان تهران، بهشتی سرپرست جدید انجمن استان تهران از اینكه به انجمن برگشته است ابراز خرسندی كرد و گفت: با كمك همكاران و هنرجویان تلاش می كنیم شرایط موجود را تغییر و دفتر را در شان استان تهران ارتقا دهیم.

همچنین سعید پوراسماعیلی معاون فرهنگی و آموزشی انجمن كه علاوه بر مسئولیت فوق، سرپرستی دفتر تهران را نیز تا معرفی سرپرست جدید، توامان بر عهده داشت طی صحبت های كوتاهی، بیان كرد: دفتر تهران با وجود آنكه مربیان و مدرسین خوبی دارد اما ما فیلم های با كیفیتی از هنرجویان دریافت نكردیم و من دلیل این امر را در نوع آموزش و سرفصل های آموزشی دیدهام.

پوراسماعیلی عنوان كرد: در این مدت كوتاه كه سرپرستی دفتر تهران بر عهده من بود سعی كردم تا دفتر تهران از حالت آشفته ای كه دارد بیرون آمده و با شرایط مناسبی به مدیر و سرپرست جدید تحویل داده شود.


 تاريخ ارسال: 1393/2/22
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.