پرده سینما

«اشباح» و «متروپل» از این هفته اکران می شوند

پرده سینما






 

 

 

غلامرضا فرجی از اکران فیلم‌های اشباح و متروپل به جای چ و معراجی‌ها از چهارشنبه این هفته خبر داد.

 

نمایی از اشباحغلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفتگو با فارس، درباره جلسه امروز این شورا و مصوبات آن گفت: فیلم سینمایی متروپل ساخته مسعود کیمیایی در گروه سینمایی قدس به جای فیلم سینمایی معراجی های ساخته مسعود ده نمکی روی پرده می‌رود.

وی افزود: فیلم سینمایی چ با توجه به اینکه فروش فیلم سینمایی چ ساخته ابراهیم حاتمی کیا، از کف فروش بالاتر است و این فیلم زمان طولانی دارد از این رو سانس های کمتری برای نمایش آن در نظر گرفته می شود، اکران این فیلم این هفته ادامه دارد.

وی ادامه داد: فیلم سینمایی اشباح از چهارشنبه 24 اردیبهشت ماه در گروه آزاد اکران می‌شود و از هفته آینده پس از پایان اکران فیلم سینمایی چ اکران فیلم اشباح با سر گروهی سینما ازادی ادامه می یابد.

فرجی همچنین درباره اکران چرخشی در پردیس‌های سینمایی دارای چند سالن خاطر نشان کرد: اکران چرخشی  فیلم در این سینماها قرار است کارشناسی شود و بعد درباره آن تصمیم هایی اتخاذ شود.

وی افزود: همچنین مقرر شد محاسبه کف فروش فیلم‌ها از دوشنبه هر هفته تا یک شنبه هفته بعد محاسبه شود.

سخنگوی شورا خاطر نشان کرد: برخلاف اعلام دوستان، اکران فیلم های عید فطر تاریخ مشخصی ندارند، صرفاً قرار داد‌هایی که منعقد شده باشد به شورا اعلام و از طریق شورا به پخش کننده اطلاع رسانی می شود و زمان اکران فیلم هایی که پخش کننده یا توزیع کننده دارند توسط توزیع کننده اعلام می شود.


 تاريخ ارسال: 1393/2/22
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>میترا:

چه عجب این معراجی ها از پرده اومد پایین!

2+0-

دوشنبه 22 ارديبهش




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.