پرده سینما

کیارستمی درباره یک عشق ناممکن فیلم می‌سازد

پرده سینما






 

 

 

عباس کیارستمی فیلم جدیدش را درباره یک عشق ناممکن می‌سازد.

 

عباس کیارستمیبه گزارش مهر به نقل از ورایتی، عباس کیارستمی کارگردان ایرانی که به عنوان رییس گروه داوران بخش سینه فونداسیون و فیلم کوتاه در شصت و هفتمین جشنواره فیلم کن حضور دارد، گفت فیلم های ویدیویی کوتاه زیادی ساخته است.  

کیارستمی در گفتگو با ورایتی درباره روند انتخاب بهترین فیلم های بخش دانشجویی و فیلم های کوتاه راه یافته به بخش رقابتی جشنواره کن 2014 گفت او و دیگر اعضای گروه داوری که از تجربه‌ای بالا در این زمینه برخوردارند، به این نتیجه رسیدند که فیلم های کوتاه امسال به اندازه کافی تجربی نبودند.

این کارگردان برنده نخل طلای کن همچنین به ورایتی گفت که او همیشه در میان کارگردانی فیلم‌های بلند به تهیه فیلم‌های ویدیویی نیز پرداخته و روزی برخی از آنها را در معرض نمایش عمومی قرار می دهد.

کیارستمی همچنین گفت او اکنون در حال نوشتن فیلمنامه فیلم بعدی اش است که داستانی درباره یک عشق ناممکن را روایت می‌کند.

کیارستمی و گروه داورانش که دیشب برندگان بخش سینه فونداسیون یا دانشجویی را معرفی کردند فردا در مراسم رسمی معرفی برندگان، برنده نخل طلای بهترین فیلم کوتاه را نیز معرفی می‌کنند.

آخرین فیلم بلند کیارستمی با عنوان مثل یک عاشق که در ژاپن ساخته شد نقدهای مثبت زیادی دریافت کرد و ریچارد برودی نویسنده سینمایی نشریه نیویورک تایمز آن را در میان بهترین فیلم های سال 2013، در مکان سوم خود قرار داد. دیوید ارلیش منتقد سینمایی سایت فیلم نیز این فیلم را یکی از 25 فیلم برتر سال 2013 نامیده بود.

در حالی که نسخه بلو ری مثل یک عاشق به تازگی در آمریکا منتشر شده، این فیلم اکنون بارها و بارها در سایت‌ها و نشریات مختلف در حال تحسین شدن است و منتقدان بار دیگر به آن پرداخته‌اند


 تاريخ ارسال: 1393/3/2
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.