پرده سینما

جانی دپ برای بازی در نقش شعبده‌باز معروف مذاکره می‌کند

پرده سینما






 

 

 

بازیگر نامزد اسکار برای حضور در نقش هری هودینی شعبده‌باز مجار در حال مذاکره است.

 

جانی دپبه گزارش خبرآنلاین، این پروژه سینمایی زندگی مخفی هودینی: ساختن اولین ابرقهرمان آمریکا (The Secret Life of Houdini: The Making of America's First Superhero) نام دارد و شرکت‌های لاینزگیت و سامیت آن را تولید می‌کنند.

دین پاریسوت سرخ 2 این فیلم را کارگردانی می‌کند.

گفته می‌شود زندگی مخفی هودینی سبک و سیاق سری فیلم‌های ایندیانا جونز را خواهد داشت و در آن هودینی (1926-1874) نه تنها به عنوان استاد فرار از صحنه‌های شعبده‌بازی بلکه به عنوان یک محقق در دنیای پدیده‌های غیبی، تصویر می‌شود.

فیلمنامه را نوا اوپنهایم بر اساس کتابی به همین نام از ویلیام کالوش و لری اسلومان نوشته است.

دپ در حالی برای بازی در نقش هودینی مذاکره می‌کند که در یک سال اخیر دو فیلم ناموفق در گیشه داشته است: وسترن رنجر تنها و فیلم علمی تخیلی تعالی. او سال آینده با دنباله دو مجموعه سینمایی موفق، بار دیگر بخت خود را در گیشه‌های فروش امتحان می‌کند. یکی از آن‌ها دزدان دریایی کارائیب 5 است و دیگری دنباله آلیس در سرزمین عجایب که هر تولید دیزنی هستند.

آلیس 2 پس از پایان کار دپ در درام جنایی مضحکه آیین عشاء ربانی (Black Mass) به کارگردانی وایتی بولگر فیلمبرداری می‌شود.

سئوال اینجاست که آیا زندگی مخفی هودینی پس از دزدان دریایی کارائیب 5 فیلمبرداری خواهد شد؟ لاینزگیت قصد دارد کار را نوامبر 2014 شروع کند که اگر این اتفاق بیفتد تولید دزدان دریایی کارائیب 5 تا اوایل 2015 به تعویق می‌افتد.

دپ، کمدی جنایی مردکای به کارگردانی دیوید کپ را در مرحله پس از تولید دارد که در آن به نقش چارلز مردکای دلال آثار هنری بازی کرده است. او در این فیلم نیز با لاینزگیت همکاری کرده است.

او برای فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب: نفرین مروارید سیاه، در جستجوی نورلند و سوئینی تاد: آرایشگر شیطانی خیابان فلیت نامزد جایزه اسکار بوده است.


 تاريخ ارسال: 1393/3/7
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.