پرده سینما

مجری جشنواره فیلم ونیز معرفی شد

پرده سینما






 

 

 

هفتاد و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز، قدیمی‌ترین رویداد سینمایی جهان با اجرای لوئیزا رانیری، بازیگر ایتالیایی در مراسم افتتاحیه و اختتامیه همراه خواهد بود.

 

لوئیزا رانیری، بازیگر ایتالیایی در حالی به عنوان مجری مراسم جشنواره فیلم ونیز 2014 انتخاب شد که هفتادویکمین دوره این رویداد سینمایی به عنوان دومین رویداد معتبر سینمایی جهان از 27 اوت تا 6 سپتامبر (5 تا 15 شهریور) در شهر بندری ونیز به ریاست آلبرتو باربارا برگزار می‌شود.

رانیری که بیشتر در عرصه بازیگری در تلویزیون فعال است، اولین فیلم بلند خود را با عنوان شاهزاده و دزد دریایی در سال 2001 به کارگردانی لئوناردو پیراچیونی تجربه کرد و همچنین در سال 2004 در فیلم اروس نیز مقابل دوربین رفت.

در شصت‌وهفتمین جشنواره فیلم کن - رقیب اصلی جشنواره فیلم ونیز - نیز لمبرت ویلسون، یک بازیگر فراسوی به عنوان مجری مراسم افتتاحیه و اختتامیه انتخاب شده بود.

سال گذشته و در هفتادمین دوره جشنواه فیلم ونیز، هیات‌داوران این رویداد سینمایی به ریاست برناردو برتولوچی فیلم مستند «Sacro Gra» به کارگردانی جیان فرانکو روسی از ایتالیا را به عنوان برنده شیر طلا انتخاب کردند.


 تاريخ ارسال: 1393/3/7
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.