پرده سینما

«شهر موش ها» عید فطر میزبان کودکان دیروز و امروز خواهد شد

پرده سینما






 

 

 

تهیه‌کننده شهر موش‌ها 2 از آغاز تبلیغات گسترده این فیلم برای اکران در عید فطر و نصب تابلوهایی با عنوان «شهر موشها نزدیک است» در فاز اول اجرای تبلیغات این فیلم خبر داد.

 

نمایی از شهر موش هامنیژه حکمت کارگردان و تهیه‌کننده سینما درباره آخرین وضعیت اکران فیلم شهر موش‌ها 2 گفت: همه شرایط برای اکران شهر موش‌ها 2 مهیا و قرار است یک گروه بزرگ تبلیغاتی کار اجرایی اکران این فیلم را بر عهده بگیرد و فیلم قطعا عید فطر اکران خواهد شد.

حکمت با اشاره به اینکه شهر موش‌ها 2 یک پروژه ملی است که باعث آشتی سه نسل مختلف در کنار هم خواهد شد و فیلمی متفاوت برای نسل جدید کودکان دیروز و امروز است، بیان کرد: تمامی نهادها و ارگان‌ها برای ایجاد فضای صمیمی برای اکران این فیلم اعلام آمادگی کردند و در کنار ما خواهند بود.

وی درباره بحث تبلیغات برای اکران این فیلم نیز توضیح داد: گروه بزرگی متشکل از دویست نفر به سرپرستی ابراهیم حقیقی کار تبلیغات این فیلم را از امروز آغاز کرده اند و در اولین گام تابلوهایی با عنوان «شهرموشها نزدیک است» به طور گسترده در تمام شهر تهران و شهرستان ها نصب خواهد شد.

تهیه‌کننده فیلم شهر موش‌ها 2 خاطر نشان کرد: من به نمایندگی از این پروژه این قول را می دهم که همزمان با عید فطر در کنار خانواده های ایرانی خواهیم بود. پروژه شهر موش‌ها 2 توانسته در شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه برای بیش از 500 نفر اشتغال‌زایی کند و این یکی از مهمترین مسائل در تولید این فیلم سینمایی است.

وی در جواب به این سوال که آیا شهر موش ها 2 در جشنواره فیلم کودک و نوجوان حضور پیدا می کند یا خیر؟ بیان کرد: اگر از ما دعوت کنند حتما در این جشنواره شرکت می کنیم. این فیلم یک اتفاق در بخش خصوصی است و امیدوارم دولت زحماتی را که بخش خصوصی برای این فیلم کشیده است، ببیند.

فیلمبرداری فیلم سینمایی شهر موش‌ها 2 از 5 مهر ماه سال 92 به کارگردانی مرضیه برومند و تهیه‌کنندگی مشترک منیژه حکمت و علی سرتیپی در چهار آشیانه هواپیما در بوستان ولایت آغاز شد.


 تاريخ ارسال: 1393/3/17
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>شیدا:

خدای من دارم لحظه شماری میکنم واسه دیدنش

1+0-

شنبه 17 خرداد 1393




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.