پرده سینما

آغاز به کار هیئت های انتخاب سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت

پرده سینما






 

 

 

با پایان مهلت دریافت آثار جشنواره و جمع بندی نهایی آثار رسیده بخش مسابقه سینمای ایران هیات های انتخاب سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت از امروز آغاز به کار می کند.

 

به گزارش خبرنگار سایت پرده سینما روابط عمومی سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت با اشاره به استقبال گسترده فیلمسازان، سینماگران و مراکز سینمایی از این دوره جشنواره خبر داد: هیات های انتخاب بخش های مختلف مسابقه سینمای ایران از امروز کار ارزیابی و بررسی آثار رسیده را آغاز می کنند.

در این خبر عنوان شد: بیش از 526 فیلم در این دوره جشنواره در بخش های مختلف مسابقه سینمای ایران این رویداد سینمایی شرکت کردند.

در این خبر آمده است: تا آخرین روز مهلت دریافت آثار مجموعا 526 عنوان اثر شامل: 26 عنوان فیلم سینمایی، 30 عنوان فیلم سینمایی ویدیویی، 171 عنوان فیلم کوتاه و 299 عنوان فیلم مستند به دبیرخانه جشنواره رسیده است. این درحالی است که هنوز مهلت دریافت آثار در بخش جلوه گاه نور این جشنواره  که به همت سازمان بسیج هنرمندان درحال انجام است ادامه دارد.

بر پایه این خبر، آمار ذکر شده مربوط به بخش سینمای ایران در حوزه فیلم های سینمایی، آثارسینمایی ویدیویی، فیلم های کوتاه و مستند است و آثار رسیده به بخش سینمای بین الملل  هنوز جمع نهایی آن صورت نگرفته است.

شایان ذکر است«انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس» با رویکرد مقاومت، بصیرت و شکوفایی درنظر دارد سیزدهمین جشنواره بین ­المللی فیلم مقاومت را درگستره «سینمای ایران» و «سینمای بین ­الملل» در قالب بخش‌های مختلف فیلم های سینمایی، سینمایی ویدیویی، کوتاه، مستند، چشم‌انداز سینمای مقاومت ایران،  نشست‌های تخصصی و بزرگداشت سینماگران عرصه انقلاب و دفاع مقدس و برنامه‌های جانبی برگزار نماید.

"تبیین فرهنگ مقاومت و پاسداشت حماسه ­های انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و نگاه به حضور سازنده ایثارگران در مقابل دشمنان، تحریم اقتصادی، دستاوردهای علمی و افتخارات جهانی"، "مقاومت و  بیداری اسلامی"، "مقابله با استکبار جهانی"،" تروریسم" و "صهیونیزم بین ­الملل" به عنوان مهم ترین اهداف این رویداد سینمایی اعلام شده است.


 تاريخ ارسال: 1393/3/18
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.