پرده سینما

نمایش فوتبال در سینماها منتفی شد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نمایش فوتبال در سینماهارئیس انجمن سینماداران کشور اعلام کرد با توجه به مخالفت‌های نیروی انتظامی برای نمایش فوتبال به‌صورت مختلط در سینماها و همچنین برای صیانت اقتصادی از فیلم‌های روی پرده، پرونده نمایش فوتبال‌های جام جهانی 2014 در سینماهای ایران کاملا منتفی است.

محمد قاصد اشرفی رئیس انجمن سینماداران کشور در گفتگو با مهر درباره نتیجه جلسه امروز سینماداران برای تصمیم گیری نهایی درباره پخش فوتبال جام جهانی 2014 در سالن های سینما گفت: جلسات متعددی بین سینماداران و هیات مرکزی انجمن سینماداران برای نمایش فوتبال در سالن های سینما برگزار شد اما در نهایت در آخرین جلسه ای که عصر امروز 20 خرداد داشتیم به این نتیجه رسیدیم که به دلیل تداخل ساعت نمایش فیلم ها با بازی های ایران در جام جهانی و لطمه خوردن به اقتصاد سینما از پخش فوتبال منصرف شویم.

وی در پاسخ به این که قرار بود در صورت تصویب پخش فوتبال در سینما رضایت تهیه کنندگان جلب شود؛ این مساله چرا نادیده گرفته شده است؟ بیان کرد: رضایت تهیه‌کنندگانی که فیلم های در حال اکران دارند یک طرف ماجرا است و مساله مهم دیگر حفظ امنیت و وارد نشدن خسارت به سالن های است. تصمیمی که انجمن سینماداران گرفته در راستای در نظر گرفتن دو طرف ماجرا است تا هیچ‌یک از طرفین دچار آسیب نشوند.

اشرفی در ادامه متذکر شد: ضمن اینکه بازی های جام جهانی به زودی آغاز می شود و در این فرصت اندک نمی توان سالن های سینما را برای دیدن فوتبال تجهیز کرد.

رئیس انجمن سینماداران در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا مذاکره‌ای با معاونت اجتماعی ناجا هم صورت گرفت؟ گفت: به دلایل امنیتی و همچنین حمایت مادی و معنوی از فیلم های در حال اکران از طرح دوباره پخش فوتبال جام جهانی 2014 در سینماها منصرف شدیم و هیات مرکزی انجمن سینماداران اجازه مذاکره با معاونت اجتماعی ناجا را نداد.

انصراف انجمن سینماداران از نمایش فوتبال جام جهانی 2014 در حالی است که رئیس پلیس تهران روز گذشته در گفتگو با یکی از سایت های خبری عنوان کرده بود که پلیس سیاست های خود را اعلام کرده و با پخش فوتبال از سینماها به شکل مختلط مخالف است و تنها در صورتی فوتبال در سینماها روی پرده خواهد رفت که سالن نمایش خانم ها و آقایان جدا از یکدیگر باشد.


 تاريخ ارسال: 1393/3/20
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.