پرده سینما

آکادمی اسکار امسال ۲۷۱ عضو گرفت

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آکادمی اسکارآکادمی اسکار امسال با دعوت از دهها چهره شاخص سینمایی، 271 عضو گرفت. به گزارش ایسنا، آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار با دعوت از 271 چهره مطرح سیتمایی که پنج نفر کمتر از سال گذشته است، برندگان جوایز این رویداد معتبر سینمایی را انتخاب می‌کند.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، پائولو سورنتینو، داگلاس ایبل، لوپیتا نیونگ‌او، مایکل فاسبندر، سالی هاوکینز، جون اسکوییب، ادی ودر، جاش هوچرسون و هانی ابواسد از جمله چهره‌های مشهور هشتاد و هفتمین دوره آکادمی اسکار هستند.

همچنین 5 فیلمبردار، 7 طراح لباس، 14 طراح صحنه، 12 تدوینگر، 18 مستندساز و 21 صدابردار نیز در بین اعضا آکادمی هستند که برندگان جوایز را در 17 بخش انتخاب می‌کنند.

مراسم اسکار 2015 در روز 22 فوریه 2015 برگزار می‌شود و طبق اعلام رئیس آکادمی اسکار ضمن اعلام زمان برگزاری مراسم اسکار، نامزدهای نهایی اسکار نیز در روز 15 ژانویه اعلام می‌شوند.

آخرین مهلت ارسال فیلم به آکادمی روز دوم دسامبر خواهد بود و فرآیند رأی گیری نیز از 29 دسامبر 2014 آغاز و تا هشتم ژانویه 2015 ادامه خواهد داشت.

رأی گیری نهایی برای انتخاب برندگان هشتاد و هفتمین دوره جوایز اسکار نیز در فاصله زمانی ششم تا هفدهم فوریه 2014 برگزار می‌شود.


 تاريخ ارسال: 1393/4/6
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.