پرده سینما

لیلا حاتمی بازیگر «دوران عاشقی» شد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لیلا حاتمی در فیلم پله آخرلیلا حاتمی بازیگر دوران عاشقی جدیدترین فیلم علیرضا رئیسیان شد.

به گزارش ایسنا، این بازیگر سینمای ایران در سومین همکاریش پس از فیلم‌های چهل سالگی و ایستگاه متروک در جدیدترین فیلم علیرضا رئیسیان نیز با او همکاری دارد.

لیلا حاتمی پیش از این، برای بازی در فیلم ایستگاه متروک جایزه بازیگری زن جشنواره مونترال را گرفت که گفته می‌شود اولین جایزه بین‌المللی سینمای ایران برای یک بازیگر زن در پس از انقلاب بود.

فیلمبرداری دوران عاشقی قرار است اوایل مرداد ماه آغاز شود و تماما در تهران فیلمبرداری خواهد شد. تاکنون علاوه بر بازی لیلا حاتمی؛ بازی فرهاد اصلانی هم در این فیلم قطعی شده است. در روزهای آینده نیز لیست قطعی دیگر بازیگران این فیلم اعلام خواهد شد.

دوران عاشقی با فیلم‌نامه‌ای از رویا محقق که از مهسا محب‌علی تشکر شده است به نگارش درآمده است و فیلم یک درام خانوادگی است که در یک بستر اجتماعی روز اتفاق می‌افتد.

علیرضا برازنده به عنوان مدیر فیلمبرداری،عبدالله اسکندری گریم،عباس رستگارپور صدابردار،هایده صفی‌یاری مونتاژ و محمدرضا دلپاک طراح صدا ، علی هاشمی دستیار کارگردان، مجید کریمی مدیر تولید و مجری طرح از جمله عوامل اصلی پشت دوربین هستند که حضورشان در «دوران عاشقی» قطعی شده است.

دوران عاشقی به تهیه‌کنندگی علیرضا رئیسیان و با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی تولید می‌شود.

به گزارش ایسنا،علیرضا رییسیان در کارنامه کاریش ساخت فیلم‌های چون سفر، پرونده هاوانا، ایستگاه متروک، و چهل سالگی را داشته است.

فیلم چهل سالگی در جشنواره‌ی فجر چهار سال قبل، نامزد بهترین فیلم،کارگردانی و بازیگر زن، مرد و فیلم‌نامه شد که دو سیمرغ ویژه کارگردانی و بهترین فیلم‌نامه اقتباسی را گرفت و فیلم «ایستگاه متروک» نیز نامزد کارگردانی،بهترین فیلم و بهترین بازیگر زن و فیلمبردار شد که محمد آلادپوش سیمرغ بهترین فیلمبرداری را دریافت کرد.

همچنین این دو فیلم علاوه بر حضورهای موفق داخلی در جشنواره‌های متعدد خارجی هم موفقیت‌های را داشته‌اند.


 تاريخ ارسال: 1393/4/9
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>وحیدرضا:

از مهسا محب علی «نفرین خاکستری» رو خوندم. خوب بود. امیدوارم لیلا حاتمی در این فیلم از این نقش هایی که این چند سال بازی کردن بیان بیرون. نقش زنانی با نگاه خیره و کم حرف و افسرده و سیاه پوش با دهانی نیمه باز و متعجب....

2+2-

چهارشنبه 11 تير 1393



>>>سَروین:

لیلا حاتمی سابقاً بهتر بود:(خیلی دچار غرور شده:(

1+2-

دوشنبه 9 تير 1393




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.