پرده سینما

بازیگر «تاراج»: هنوز پیامک مرگم نیامده است

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بهزاد جوانبخش که بیش از 10 سال است در سینما فعالیتی نداشته است گفت: هنوز پیامک خبر مرگم منتشر نشده است.

 

بهزاد جوانبخشجوانبخش که آخرین فیلم اش (سربازان جمعه) را در سال 82 بازی کرد، در گفت‌و‌گو با ایسنا، دلیل اصلی کار نکردن اش در سینما را نبود پیشنهادات خوب عنوان کرد و گفت: قصه‌هایی که پیشنهاد می‌شود خوب نیستند و در سال شاید یکی دو کار خوب ساخته شود که آن هم نصیب من نمی‌شود.

وی افزود: البته از کار نکردنم ناراضی نیستم و تأسف نمی‌خورم ولی امیدوارم وضعیت درست شود و کار خوبی پیشنهاد شود، ما در شرایط سنی هستیم که حیف است فراموش شویم.

این بازیگر ادامه داد: البته همین که مردم هنوز ما را به خاطر دارند برایم راضی‌کننده است و وقتی مرا می‌بینند، نگاهشان مثبت است.

جوانبخش با بیان اینکه پیشنهادی از سوی سامان مقدم برای بازی در فیلمش داشته است،گفت: به دلیل اینکه خانواده‌ام در فرانسه هستند و بیشتر در خارج از کشور زندگی می‌کنم، شرایط برای همکاری فراهم نشد. ضمن اینکه با مرتضی شایسته هم در ارتباطم و اگر کار مناسبی باشد، همکاری خواهم کرد.

 

تاراج، مشت، فاتح، نابخشوده و پنجه در خاک از جمله فیلم‌های این بازیگر 67 ساله هستند.


 تاريخ ارسال: 1393/4/15
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>عباس:

عاشق اون ديالوگشم كه توي فيلم تاراج ميگه: ما داريم به كجا ميريم سرهنگ؟ سرهنگ ميگه: چي شده سروان؟ چرا همه چي اين روزها بندري شده... رقص بندري... آواز بندري ... و اين آخريه، زينال بندري. من كه مي رم ناهار بخورم تو رو نمي دونم. مي ترسم اگه يه خرده ديگه وايسم زخم معده ام هم بشه زخم معده بندري!!

1+0-

دوشنبه 16 تير 1393




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.