پرده سینما

ردفورد از ایالت نیویورک شکایت کرد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

رابرت ردفوردرابرت ردفورد بازیگر و کارگردان آمریکایی و مدیر جشنواره سینمایی ساندنس، با ادعای این که مالیات 1.6 میلیون دلاری خود را در ایالت یوتا پرداخت کرده و دیگر بدهکار نیست از ایالت نیویورک شکایت کرد.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، رابرت ردفورد درباره مساله مالیات شبکه تلویزیونی ساندنس‌چنل از ایالت نیویورک شکایت کرده است. این بازیگر و کارگردان شناخته‌شده شکایت خود را در دادگاه عالی از اداره مالیات و امور مالی ایالت نیویورک طرح و اعلام کرده که در مورد فروش بخشی از کمپانی‌اش در سال 2005 بیش از حد به او مالیات تحمیل شده است.

ایالت نیویورک از ردفورد درخواست پرداخت 1.6 میلیون دلار مالیات کرده است، اما ردفورد که شهروند ایالت یوتا است می‌گوید مالیات بر درآمدش را در یوتا پرداخت کرده و دیگر در نیویورک نباید این کار را انجام بدهد.

کمپانی مورد نظر سهام‌دار زیادی ندارد و 85 درصد سهام آن متعلق به خود ردفورد است و سودهای به دست آمده از فعالیت آن نیز مستقیماً به صاحبان حقیقی اش می‌رسد. این مالکان هم سودها و ضررهای خود را مشخص و مالیات شخصی خود را پرداخت می‌کنند. ردفورد می‌گوید همین کار را با درآمدهای شخصی‌اش در ایالت یوتا انجام داده و حالا از این که ایالت نیویورک می‌خواهد او را مجبور به پرداخت مالیات دوگانه کند، نگران است.

در سال 2008، ردفورد و شرکای شبکه ساندنس چنل او یعنی ان‌بی‌سی یونیورسال و سی‌بی‌اس، شبکه تلویزیونی ساندنس چنل را به رینبو میدیای کیبل‌ویژن فروختند که بعدها در معامله‌ای 496 میلیون دلاری نامش تغییر کرد و تبدیل به ای‌ام‌سی نتوورکس شد. اما در اوایل امسال، نام این شبکه بار دیگر تغییر کرد و تبدیل به ساندنس تی‌وی شد.

 

رابرت ردفورد برای بازی در فیلم همه چیز از دست رفته یکی از نامزدهای دریافت جایزه اسکار 2014 بود.


 تاريخ ارسال: 1393/5/22
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.