پرده سینما

«یک روز دیگر» حسن فتحی به اکران نزدیک شد

پرده سینما



 

 

 


حسن فتحی سر صحنه یک روز دیگربه گفته حسن فتحی، فیلم آخرش با عنوان یک روز دیگر که سال ها است در نوبت اکران است به زودی دوبله و راهی اکران می‌شود. حسن فتحی کارگردان سینمای ایران که آخرین فیلمش با عنوان یک روز دیگر نزدیک به سه سال است که به اکران نرسیده است، درباره آخرین وضعیت این فیلم گفت: تلاشمان بر این است که بتوانیم هرچه زودتر این فیلم را اکران کنیم.

وی در ادامه عنوان کرد: در حال حاضر مراحل ترجمه دیالوگ ها به زبان فارسی در حال انجام است و همزمان قرار است فیلم به زبان فارسی دوبله شود.

کارگردان فیلم پستچی سه بار در نمی‌زند عنوان کرد: فکر می‌کنم طی دو هفته آینده کار دوبله فیلم به پایان برسد و ما بتوانیم مقدمات اکران این فیلم را بعد از گذشت چند سال از تولیدش فراهم کنیم

فتحی در پایان درباره زمان احتمالی اکران آخرین ساخته‌اش یادآور شد: هنوز هیچ چیز مشخص نیست، باید صبر کنم تا مراحل دوبله فیلم به پایان برسد و بعد درباره اکران حرف بزنم.

یک روز دیگر چهارمین فیلم سینمایی حسن فتحی است که این فیلم در تابستان سال 1390 در کشور فرانسه تولید شد و نخستین اکران آن در بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر بود. این فیلم فقط یک بازیگر ایرانی دارد و هدیه تهرانی ایفاگر این نقش است. ژقمی بنس‌تر، ‌ناتالی مات دافنی هاسکورد، لوئیس هین، اریک استن آکر، یانگ تام، ‌می‌گوئل روییز، ‌پاول باندی و الیاس صلاح بازیگران بین المللی این فیلم هستند.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: پولی ناخواسته گم می‌شود و در یک صبح تا شب در شهر پاریس به دست آدم‌هایی می‌رسد که از‌ نژاد و ملیت‌ های و مذاهب گوناگون اند که مسیر جابه جایی پول خط قصه فیلم را تشکیل می‌دهد.


 تاريخ ارسال: 1393/5/31
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.