پرده سینما

جمشید هاشم پور ناغافل تجلیل شد

پرده سینما


 







 

جمشید هاشم پورمراسم بزرگداشت جمشید هاشم پور بازیگر سینما در حالی در پردیس ملت برگزار شد که وی از برپایی این بزرگداشت مطلع نبود و حاضران در مراسم او را اولین سوپراستار سینمای پس از انقلاب دانستند. به گزارش مهر، عصر امروز یکشنبه دوم شهریور ماه از جمشید هاشم پور بازیگر مطرح سینمای اکشن و پلیسی ایران در پردیس سینمایی ملت با حضور عوامل فیلم سینمایی هاری و تعدادی از اهالی سینمای ایران تجلیل شد. در این مراسم هنرمندانی چون ابوالفضل پورعرب، حسین فرح بخش، هنگامه قاضیانی، میلاد کی مرام، هادی کمالی و هادی منبتی مدیر عامل موسسه تصویر شهر و ... حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم میلاد کی مرام بازیگر سینما و تلویزیون به عنوان مجری اعلام کرد: جمشید هاشم پور را می توان به عنوان تنها آرتیست سینمای ایران نام برد. جمشید هاشم پور از برگزاری چنین مراسمی خبر نداشته و ما تمام تلاش خود را کردیم تا یک بزرگداشت معنوی درخور شخصیت جمشید هاشم پور برگزار کنیم.

در ادامه این مراسم جمشید هاشم پور در سخنانی گفت: خوشحالم که مورد مرحمت شما قرار گرفتم و شما امروز من را تشویق می کنید. قرار است در فیلم سینمایی هاری بازی کنم و با توجه به برنامه ریزی انجام شده فردا یا پس فردا این فیلم سینمایی جلوی دوربین می رود. من در این کار در کنار هنرمندان جوانی قرار دارم که امیدوارم با حضور در کنار آنها توانایی این را داشته باشم که نقش خود را به خوبی ایفا کنم.

ابوالفضل پورعرب سخنران دیگر مراسم بود که با ابراز خوشحالی از حضور در این مراسم بیان کرد: بعد از بیماری که درگیر آن بودم این دومین جایی است که حضور پیدا کردم. اولین حضور من در دفتر فرح بخش و حالا در مراسم بزرگداشت جمشید هاشم پور است. جمشید هاشم پور همیشه برای من سمبل نیرو است و این برای من باعث افتخار است که در مراسم بزرگداشت این هنرمند حضور دارم البته من به جزو شاگردان این بازیگر پیشکسوت به حساب می آیم.

ابوالفضل پورعرب در ادامه مراسم، لوح تقدیر جمشید هاشم پور را به او اهدا کرد. همچنین هادی منبتی مدیر عامل موسسه تصویر شهر از سوی این موسسه با اهدای یک تندیس و لوح سپاس از جمشید هاشم پور تقدیر کرد.

حسین فرح بخش نیز در این مراسم گفت: من تا به امروز بین هفت تا هشت فیلم سینمایی با جمشید هاشم پور کار کردم در فیلم سینمایی «نیش» تجربه همکاری با جمشید هاشم پور و ابوالفضل پورعرب را با هم داشتم.

وی در پایان صحبت های خود گفت: خدا دهه شصتی ها را نبخشد که جمشید هاشم پور را خانه نشین کردند اما اواخر این دهه باز هم مجبور شدند که اجازه بازی به جمشید هاشم پور را بدهند تا او دوباره کار کند. جمشید هاشم پور را می توان اولین سوپر استار سینمای ایران بعد از انقلاب دانست. هنرمندی که تا به امروز توانسته جایگاه خود را حفظ کند.


 تاريخ ارسال: 1393/6/2
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>سجاد:

زنده باد جمشید هاشم پور قهرمان.زنده باد.

1+0-

سه‌شنبه 11 شهريور 1393



>>>استوار سوم علي حقگو:

وقتي عكس هاي جمشيد هاشم پور و تو مراسم ديدم هيچ نشوني از زينال بندري فيلم تاراج ايرج قادري نمونده بود، مرد تكيده اي رو ديدم كه گذر عمر صلابت و چهره مردونه ش و به تاراج برده بود.گاهي اوقات شده به كسي كه من و تو خطاب مي كنه گفتم: ببين، به قول زينال بندري فيلم تاراج؛ اگه تو تويي، منم توام ولي اگه تو شمايي، منم شما ام !!!

3+0-

دوشنبه 3 شهريور 1393




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.