پرده سینما

علاقه نشان دادن مردم به ناپدید شدن مریم!

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

روایت ناپدید شدن مریمسانس‌های نمایش فیلم سینمایی «روایت ناپدید شدن مریم» به کارگردانی محمدرضا لطفی در گروه سینمایی «هنر و تجربه» دو برابر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به این‌که فیلم سینمایی «روایت ناپدید شدن مریم» در ماه اول اکران خود در گروه سینمایی «هنر و تجربه» با استقبال مناسبی همراه بود، در ماه دوم اکران تعداد سانس‌های نمایش فیلم به دو برابر در سینما‌ها رسید. «روایت ناپدید شدن مریم» از معدود آثار ژانر وحشت در سینمای ایران به‌شمار می‌رود که فرم و ساختاری متفاوت دارد و سعی کرده تا با ترسیم فضایی واقعی و مستندگونه تماشاگر را درگیر کند. همین فضای مستندگونه سبب شده تا مخاطب بعد از دیدن فیلم اولین پرسشی که مطرح کند این باشد که این تصاویر واقعی و حقیقی بوده یا خیر؟

محمدرضا لطفی کارگردان این فیلم در توضیح واقعی بودن یا نبودن صحنه‌های سیاه و سفید فیلم توضیح داد: این پرسش معمولاً از سوی مخاطبان فیلم چه در مواجه با من و چه در فضاهای مجازی مطرح می‌شود، اما از آنجایی که دوست ندارم فیلم وارد حاشیه شود و چون یقین دارم که پاسخ دادن به این پرسش سرآغاز حاشیه‌هایی است که می‌تواند روند فعلی را مختل کند، ترجیح می‌دهم اکران فیلم در همین مسیر سلامت ادامه پیدا کند و جواب این سؤال را به بعد از پایان اکران فیلم موکول کنم. تنها می‌توانم بگویم که اگر شرایط مهیا شود برای نسخه نمایش خانگی برنامه‌هایی داریم که خودش می‌تواند پاسخ همین پرسش باشد. «روایت ناپدید شدن مریم» از ۲۷ آبان‌ماه اکران خود را در گروه «هنر و تجربه» آغاز کرد و هم‌اکنون ماه دوم نمایش خود را در سینما‌ها تجربه می‌کند. در این فیلم رضا بهبودی، یاسر جعفری، مجید شکری و افشین یداللهی حضور دارند و تهیه کنندگی این اثر بر عهده مرتضی شایسته بوده است. در خلاصه داستان فیلم آمده است که مرتضی حسینی مستندساز در سال ۱۳۸۷ در پی حادثه‌ای در جاده‌ای دورافتاده به کما رفت و همسرش مریم شریفی ناپدید شد. او به‌همراه دوستان‌اش مجید شکری و یاسر جعفری در حال ساخت فیلمی مستند پیرامون نیروهای ماورایی بودند، کما رفتن مرتضی سرآغازی است برای...


 تاريخ ارسال: 1393/10/9
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.