پرده سینما

انجمن بازیگران آمریکا، برگزیدگان‌اش را شناخت

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

برگزیدگانمراسم بیست و یکمین دوره جوایز سینمایی انجمن بازیگران آمریکا با معرفی برگزیدگان در لس‌آنجلس برگزار شد. به گزارش ایسنا، جوایز سینمایی انجمن بازیگران آمریکا که یکی از بهترین پیش‌بینی‌کننده‌های جوایز اسکار در بخش بازیگری است در حالی در لس‌آنجلس برگزار شد که «ادی ردماین» برای بازی در نقش «استیون هاپکینگز» در فیلم «تئوری همه‌چیز» بهترین بازیگر نقش اصلی مرد و «جولیان مور» برای فیلم «همچنان آلیس» موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر نقش اصلی زن شد.

«ردماین» و «مور» هر دو در جوایز اسکار امسال در بخش بازیگری نیز نامزد هستند و با کسب جایزه انجمن بازیگران آمریکا، گام بزرگی به سوی کسب اسکار برداشتند، همان‌طور که سال گذشته چهار برگزیده این رویداد سینمایی در بخش بازیگران اصلی و مکمل اسکار نیز جوایز را از آن خود کردند. «ردماین» برای کسب این جایزه رقبای سرسختی چون «مایکل کیتون» (مرد پرنده‌ای)، «جک جیلنهال» (شبگرد)، «بندیکت کامبرباچ» (بازی تقلید) و «استیو کارول» (فکس‌کچر) را شکست داد و در بخش بهترین بازیگر نقش اصلی زن نیز علاوه بر «جولیان مور» چهره‌هایی چون «جنیفر انیستون» (کیک)، «فلیسیتی جونز» (تئوری همه‌چیز)، «روزاموند پایک» (دختر گمشده) و «ریس ویترسپون» (وحشی) نامزد کسب جایزه بودند.

در بخش بهترین بازیگران نقش مکمل همان‌طور که انتظار می‌رفت «جی‌کی سیمونز» برای فیلم «ویپلش» و «پاتریشیا آرکوئت» برای نقش‌آفرینی در فیلم «پسرانگی» به‌ترتیب به‌عنوان بهترین بازیگران مرد و زن این رویداد سینمایی معرفی شدند. همچنین تیم بازیگری فیلم «مرد پرنده‌ای» شامل بازیگران سر‌شناسی چون «مایکل کیتون»، «ادوارد نورتون»، «اما استون»، «نائومی واتس» و «امی رایان» بهترین مجموعه بازیگری از سوی انجمن بازیگران سینمای آمریکا نام گرفتند و در بخش سریال‌های تلویزیونی درام نیز تیم بازیگری سریال «دانتون ابی» موفق به کسب این جایزه شدند.

همچنین مجموعه بازیگران سریال «نارنجی، سیاه جدید است» نیز جایزه بهترین تیم بازیگری در میان سریال‌های کمدی را از آن خود کردند. «کوین اسپیسی» برای بازی در سریال «خانه پوشالی» و «ویولا دیویس» برای سریال «چگونه از شر یک قتل‌‌ رها شویم» به‌عنوان بهترین بازیگران سریال‌های درام معرفی شدند و «ویلیام مک‌کی» برای نقش‌آفرینی در سریال «بی‌شرم» و «اوزو ادوبا» برای سریال «چشمان دیوانه» بهترین بازیگران شاخه سریال‌های تلویزیون کمدی شدند.


 تاريخ ارسال: 1393/11/6
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.