پرده سینما

اقبال بیشتر با آثار سودای سیمرغ

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

آمار فروش و استقبال مردم از فیلم‌های جشنواره در سینماهای مردمی نشان می‌دهد که فیلم‌های سودای سیمرغ از اقبال بیشتری برخوردار هستند. به گزارش مهر، روز گذشته دوازدهم بهمن‌ماه اولین روز از سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر آغاز شد و سینماهای مردمی با نمایش فیلم‌های مختلف رنگ و بوی تازه‌ای پیدا کرد. پردیس سینمایی «کیان» و سینما «ماندانا» از جمله سینماهای مردمی این دوره از جشنواره فیلم فجر است.

پردیس «کیان» با نمایش سه فیلم سینمایی «ناهید» به کارگردانی آیدا پناهنده، «فرار از قلعه رودخان» به کارگردانی غلامرضا رمضانی و «بوفالو» به کارگردانی کاوه سجادی حسینی به نمایش درآمد. از میان این فیلم‌ها، «بوفالو» با توجه به اینکه در آخرین سانس به نمایش درآمد با استقبال خوبی همراه بود. همچنین بلیت‌های روزانه این پردیس فروش خوبی داشت.

سینما ماندانا نیز با نمایش فیلم‌های «خداحافظی طولانی» به کارگردانی فرزاد مؤتمن، «خانه دختر» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی و «بدون مرز» به کارگردانی «امیرحسین عسگری» اولین روز از جشنواره فیلم فجر را آغاز کرد. در این سینما استقبال از فیلم‌های «خانه دختر» و «خداحافظی طولانی» مناسب گزارش شده است.


 تاريخ ارسال: 1393/11/13
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.