پرده سینما

دست‌اندرکاران «رخ دیوانه» به دیدن فیلمشان رفتند

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

ابوالحسن داوودی کارگردان فیلم «رخ دیوانه» همراه با عوامل فیلم‌اش شب گذشته در پردیس سینمایی ملت این فیلم سینمایی را با مردم تماشا کرد. به گزارش مهر، فیلم سینمایی «رخ دیوانه» به کارگردانی ابوالحسن داوودی شب گذشته ۱۳ بهمن‌ماه در سالن شماره سه پردیس سینمایی ملت در قالب سی و سومین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد.

شب گذشته ابوالحسن داوودی کارگردان فیلم به‌همراه ساعد سهیلی بازیگر، بیتا منصوری تهیه‌کننده و برخی دیگر از عوامل فیلم در سانس ۱۹ در سالن شماره سه پردیس سینمایی ملت با حضور روی سن به معرفی فیلم قبل از نمایش آن پرداختند و سپس همراه با تماشاگران به تماشای این اثر سینمایی نشستند تا شاهد واکنش مخاطبان عادی جشنواره نیز باشند.

«رخ دیوانه» داستان چند جوان است که در یک قرار اینترنتی با یکدیگر آشنا شده و به‌دنبال یک شوخی و شرط‌بندی در مسیری پیچیده و دلهره‌آور می‌افتند. مسیری که درک جدیدی از زندگی و اجتماع را برای هرکدامشان رقم می‌زند. این فیلم سینمایی با بازی بازیگرانی چون بیژن امکانیان، صابر ابر، نازنین بیاتی، گوهر خیراندیش، طناز طباطبایی، ساعد سهیلی، امیر جدیدی و... در بخش سودای سیمرغ سی و سومین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.


 تاريخ ارسال: 1393/11/14
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.