پرده سینما

سه كارگاه تخصصي عكاسي در جشنواره اروند برگزار خواهد شد

پرده سینما








در جريان برگزاري پنجاه و دومين جشنواره منطقهاي سينماي جوان سه كارگاه تخصصي عكس برگزار ميشود.

انجمن سینمای جوانانبه گزارش سایت پرده سینما و اعلام روابط عمومي انجمن سينماي جوانان ايران: در جريان برگزاري پنجاه و دومين جشنواره منطقهاي سينماي جوان اروند سه كارگاه تخصصي عكاسي با حضور محمدمهدي رحيميان، بهنام صديقي، محمدحسين حيدري و عليرضا كريمي صارمي برگزار ميشود.

 

بنا بر گزارش ستاد اجرايي جشنواره موضوع اين كارگاهها عبارتاند از عكاسي مستند اجتماعي در محيط شهري و تعريف و شاخصه يك مجموعه عكس با حضور محمدمهدي رحيميان، ايده پردازي در عكاسي مستند با حضور بهنام صديقي و همچنين نشست و گفتگو با عكاس جنگ محمدحسين حيدري به همراه نمايش اسلايدهاي عكس و تحليل آثار توسط عليرضا كريمي صارمي.

 

گفتني است نشست و گفتگو با عكاسان جنگ در ادامه مجموعه نشستهاي گفتگو و نمايش آثار عكاسان دفاع مقدس بهمنظور برقراري ارتباط مستقيم اين عكاسان بهعنوان شاهدان دوران پرشكوه دفاع مقدس با نسل امروز ايران اسلامي برگزار ميشود. پيش از اين دو نشست گفتگو و نمايش آثار عكاس جنگ علي فريدوني در جريان برگزاري پنجاهمين و پنجاه و يكمين جشنواره منطقهاي سينماي جوان برگزار شده است كه با استقبال پرشور هنرمندان و حاضرين در جشنوارهها رو به رو شده است.

 

پنجاه و دومين جشنواره منطقهاي سينماي جوان اروند از تاريخ 1 الي 4 اسفندماه در شهر آبادان و بهصورت همزمان در خرمشهر، در سه بخش فيلم كوتاه، فيلمنامه و عكس برگزار خواهد شد.


 تاريخ ارسال: 1393/11/21
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.