پرده سینما

انتخاب هیأت مدیره جدید‌ خانه سینما

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

فرهاد توحیدی از فرصت ۴۵ روزه برای انتخاب مدیرعامل خانه سینما خبر داد. رئیس سابق هیأت مدیره خانه سینما در گفت‌وگویی با ایسنا درباره انتخاب مدیرعامل خانه سینما گفت: طبق اساسنامه جدید خانه سینما، هیأت مدیره جدید ۴۵ روز فرصت دارد تا مدیرعامل انتخاب کند و لازم است که مدیرعامل خارج از ترکیب هیأت مدیره باشد. فرهاد توحیدی که پس از مجمع عمومی خانه سینما سخن می‌گفت، ترکیب هیأت مدیره‌ جدید این تشکل را ترکیبی امیدوارکننده توصیف کرد و گفت: اعضاء انتخاب‌شده افرادی کاری هستند و حضور صنوف مختلف باعث قدرت بیشتر خانه سینما می‌شود.

وی افزود: همه کسانی که انتخاب شدند، افرادی هستند که بیشترین فعالیت صنفی را داشتند. رئیس سابق هیأت مدیره خانه سینما با اشاره به دشواری کاری این هیأت مدیره ادامه داد: عضویت در هیأت مدیره مدالی نیست که به سینه بزنیم بلکه نشان خدمت به خانه سینماست و این کار طاقت‌فرسایی است که به اعصاب فولادین و کفش آهنی نیاز دارد. توحیدی درباره‌ حضور نداشتن تهیه‌کننده در ترکیب جدید هیأت مدیره خانه سینما گفت: خوشبختانه آقای عبداالله اسفندیاری که به‌عنوان بازرس انتخاب شده، تهیه‌کننده است. او همچنین از احتمال نامزدی عسگرپور به عنوان مدیرعامل خانه سینما خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمدرضا موئینی با ۲۱ رأی، ابراهیم مختاری با ۲۰ رأی، بهمن اردلان با ۱۸ رأی، کامران ملکی با ۱۶ رأی، آتیلا پسیانی با ۱۶ رأی، شادمهر راستین با ۱۵ رأی، سیدمهدی خادم با ۱۴ رأی هیأت مدیره‌ خانه سینما شدند. علی آشتیانی‌پور با ۱۲ رأی و محمدرضا سکوت نیز با ۱۰ رأی عضو علی‌البدل انتخاب شدند و عبدالله اسفندیاری بازرس اصلی و ایمان کریمیان بازرس علی‌البدل شدند. محمدمهدی عسگرپور مدیرعامل سابق خانه سینما بود.


 تاريخ ارسال: 1393/12/12
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.