پرده سینما

«عقربه روی ۲۲۰» با بهداد کلید می‌خورد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

علیرضا امینی از ساخت فیلم «عقربه روی ۲۲۰» با بازی حامد بهداد خبر داد. این کارگردان سینما در گفت‌وگویی با خبرنگار ایسنا، درباره فیلم تازه‌اش گفت: فیلم «عقربه روی ۲۲۰» یک فیلم اجتماعی و خیابانی است که با تهیه‌کنندگی هومن کبیری ساخته می‌شود. امینی اضافه کرد: در حال حاضر آخرین مراحل نگارش فیلمنامه را سپری می‌کنیم و این فیلمنامه توسط خود من و زامیاد سعدوندیان نوشته شده است.

او درباره گروه بازیگران فیلم‌اش نیز گفت: در حال حاضر حامد بهداد تنها بازیگری است که حضورش در این فیلم قطعی شده و قرار است چند بازیگر چهره در کنار چند بازیگر جوان هم در این فیلم حضور داشته باشند و فعلاً در مرحله انتخاب بازیگر هستیم. امینی اظهار امیدواری کرد که سال آینده این فیلم را کلید بزند.

او گفت: به‌سرعت فیلمنامه را برای دریافت پروانه ساخت ارائه می‌کنیم و امیدوارم خیلی زود ساخت فیلم را آغاز کنیم. به گزارش ایسنا، علیرضا امینی پیش از این دو فیلم «هفت دقیقه تا پاییز»، «انتهای خیابان هشتم» و سریال «سقوط آزاد» را با بازی حامد بهداد ساخته است و این فیلم چهارمین همکاری این دو هنرمند خواهد بود و در آن، حامد بهداد کاراکتر اصلی فیلم را بازی می‌کند.


 تاريخ ارسال: 1393/12/25
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.