پرده سینما

ضرر ۲۴ میلیون دلاری «جیمز باند» به مکزیکوسیتی

پرده سینما


 







فیلمبرداری جدیدترین قسمت از سری فیلم‌های «جیمز باند» در شهر مکزیکوسیتی با زیان 24 میلیون دلاری برای این شهر پرجمعیت روبه‌رو بوده است. به گزارش ایسنا، یک سازمان تجاری در کشور مکزیک اعلام کرد که ساخت فیلم شبح، بیست و چهارمین قسمت از سری فیلم‌های «جیمز باند» در مکزیکوسیتی پایتخت این کشور آمریکای شمالی به سبب بسته شدن خیابان‌ها و مراکز بزرگ خرید با زیان 24 میلیون دلاری برای پرجمعیت‌ترین شهر دنیا همراه بوده است.

تیم سازنده فیلم جدید «جیمز باند» که پیش از این بخش‌هایی از این فیلم اکشن را در شهر رم و رشته کوه‌های آلپ در اتریش فیلمبرداری کرده‌اند، هم اکنون مشغول ساخت سکانس اولیه فیلم در شهر مکزیکوسیتی هستند.

به گفته مایکل جی ویلسون تهیه‌کننده فیلم جدید «جیمز باند»، سکانس ابتدایی فیلم شبح طولانی‌ترین سکانس آغازین در این مجموعه فیلم است که شامل صحنه‌های اکشن و درگیری فراوانی است.

چندی پیش دولت مکزیک در راستای مقابله با چهره‌ منفی ترسیم شده این کشور از سازندگان فیلم شبح جدیدترین فیلم از سری «جیمزباند» درخواست کرد با ایجاد تغییراتی در فیلمنامه، تصویری روشن و مثبت از این کشور آمریکای شمالی ارائه بدهد و در عوض تا مبلغ 20 میلیون دلار مشوق‌های مالیاتی دریافت کند.

در این فیلم دنیل کریگ برای چهارمین‌بار در نقش مامور 007 ایفای نقش خواهد کرد و کارگردانی قسمت جدید «جیمز باند» را همچون قسمت قبلی سام مندز برعهده دارد. علاوه بر دنیل کریگ بازیگرانی سرشناسی چون کریستوف والتس، اندرو اسکات، لئا سیدو، مونیکا بلوچی و دیوید باتیستا مقابل دوربین این فیلم خواهند رفت.

سری فیلم‌های «جیمز باند» با فروشی جهانی بیش از پنج میلیارد دلار در جایگاه دوم سری فیلم‌های ادامه‌دار بعد از مجموعه فیلم‌های هری پاتر قرار دارد.

قسمت قبلی از این مجموعه فیلم در سال 2012 با عنوان سقوط آسمانی به کارگردانی سام مندرز و با حضور کریگ مامور 007 و خاویر باردم در نقش منفی با فروش 1.1 میلیارد دلار در سطح جهان به پرفروشترین فیلم در این مجموعه بدل شد و همچنین اولین فیلم انگلیسی بود که در این کشور به فروشی بیش از 100 میلیون پوند، دست یافت.


 تاريخ ارسال: 1394/1/15
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.