پرده سینما

ایستوود و یک سوژه سیاسی دیگر/ بمب‌گذاری در المپیک

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کلینت ایستوودکلینت ایستوود قصد دارد فیلمی با بازی لئوناردو دی کاپروی و جونا هیل را جلوی دوربین ببرد که به بمب‌گذاری در المپیک آتلانتا می‌پردازد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گاردین، کلینت ایستوود کارگردان ۸۴ ساله آمریکایی قصد دارد پس از تک‌تیرانداز آمریکایی درامی درباره المپیک آتلانتا در سال ۱۹۹۶ را با بازیگران گرگ وال‌استریت بسازد.

این کارگردان کهنه کار پس از قرار گرفتن در راس باکس آفیس و موفقیت باورنکردنی فیلمی که درباره تک تیراندازی آمریکایی در عراق بود و سروصدای زیادی به پا کرد، این بار می خواهد داستان ناکامی در جریان بمب‌گذاری در المپیک آتلانتا را با حضور لئوناردو دی کاپریو و جونا هیل فیلم کند.

هیل که برای بازی در گرگ وال استریت و مانی بال  نامزد اسکار نقش مکمل شد از ماه فوریه به عنوان بازیگر شخصیت نقش اصلی این فیلم یعنی افسانه ریچارد جِوِل انتخاب شده است. این مامور حفاظت که موفق می‌شود بمب گذاری در المپیک آتلانتا در سال ۱۹۹۶ را متوقف کند، اندکی بعد خودش به عنوان مظنون مطرح می شود که برای جلب توجه تصمیم به این کار گرفته بود. ورود رسانه‌ها موجب می‌شود تا او زندگی‌اش را از دست بدهد. دی کاپریو نیز برای بازی در نقش وکیلی جنوبی که می‌خواهد به جِوِل کمک کند تا از این کابوس رهایی یابد، انتخاب شده است.

این فیلم که احتمالاً نامش افسانه ریچارد جول خواهد بود، برمبنای یک داستان واقعی ساخته می‌شود. جول که در سال ۲۰۰۷ درگذشت، زندگی صدها نفر را با پیدا کردن بمب‌ها نجات داده بود. با این حال در این ماجرا یک نفر کشته و چندین نفر زخمی شدند. بعدها مشخص شد که اریک رابرت رودولف تروریستی بود که این بمب را ساخته بود و شبکه های ان‌بی‌سی و سی‌ان‌ان برای گرفتن نوک حمله خود به سوی این مامور امنیتی با شکایت روبه رو شدند.

ایستوود ۸۴ ساله با کسب درآمد ۵۳ میلیون دلاری از تک تیرانداز آمریکایی اکنون محبوب هالیوود است. او با این فیلم که بردلی کوپر در آن بازی کرد، در راس فروش سال ۲۰۱۴ قرار گرفت.

این کارگردان کهنه کار که تاکنون با کمپانی برادران وارنر کار کرده باید راهی برای ساختن این فیلم جدید پیدا کند چون قصه جِوِل در اختیار کمپانی فاکس قرن بیستم است و مذاکرات برای رسیدن به توافق در حال انجام است.

 

 


 تاريخ ارسال: 1394/1/15
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.