پرده سینما

پروژه «غول بزرگ مهربان» اسپیلبرگ کلید خورد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

استیون اسپیلبرگبا معرفی والدن میدیا به عنوان حامی پروژه جدید استیون اسپیلبرگ یعنی غول بزرگ مهربانبی‌اف‌جی مقدمات تهیه این فیلم آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تلگراف، کمپانی والدن میدیا در کنار کمپانی دریم‌وورکس استودیوز مسئولیت سرمایه‌گذاری و تهیه‌کنندگی پروژه جدید استیون اسپیلبرگ یعنی بی‌اف‌جی را بر عهده خواهد داشت. این پروژه نسخه اقتباسی «صفحه بزرگ بی‌اف‌جی» رولد دال است.

بی‌اف‌جی پروژه بعدی اسپیلبرگ است که قرار است فیلم در دست تولیدش یعنی پل جاسوس‌ها با بازی تام هنکس را دنبال کند. مارک رایلانس قرار است در فیلم بی‌اف‌جی نقش غول بزرگ مهربان را بازی کند و روبی بارن‌هیل هم نقش سوفی را ایفا می‌کند؛ دختر جوانی در لندن که با سرزمین غول‌ها آشنا می‌شود.

ملیسا متیسون که پیش از این در فیلم فراموش‌نشدنی ئی‌.‌تی با اسپیلبرگ همکاری کرده بود مسئولیت نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده خواهد داشت. اسپیلبرگ، فرانک مارشال و سم مرسر مسئولیت تهیه‌کنندگی آن را بر عهده خواهند داشت و کتلین کندی، جان مدن و مایکل سیگل هم تهیه‌کنندگان اجرایی آن هستند.

مراحل اولیه تهیه فیلم در ماه مارس آغاز ‌شده و قرار است فیلم روز اول ماه جولای سال ۲۰۱۶ اکران شود. کمپانی دیزنی مسئولیت پخش آن در ایالات متحده و تعدادی از مناطق خارجی را بر عهده خواهد داشت و کمپانی میستر اسمیت انترتینمنت نیز پروسه توزیع آن در اروپا، آفریقا و خاورمیانه را نظارت می‌کند. کمپانی رلاینس، شریک دریم‌وورکس، هم آن را در هندوستان پخش می‌کند.

فرانک اسمیت رییس والدن میدیا در بیانیه‌ای گفت: والدن از اینکه می‌تواند در آوردن این اثر کلاسیک خلاقانه روآلد دال به صفحه بزرگ با دریم‌وورکس همکاری کند بسیار خوشحال است. برای جاودانه کردن جادوی این اثر و تعریف کردن داستان آن نیز نمی‌توانم کسی بهتر از استیون اسپیلبرگ را در ذهنم تصور کنم.

جف اسمال از دریم ورکس هم اضافه کرد: وقتی بحث از سرگرمی با کیفیت می‌شود، والدن میدیا شریکی ایده آل برای این پروژه هیجان‌انگیز است و ما از همکاری با آن‌ها بسیار خوشحال هستیم.

والدن اخیرا فیلم بخشنده با نقش‌آفرینی مریل استریپ و جف بریجز را اکران کرده بود و در حال حاضر نیز مسئولیت انجام مراحل نهایی تهیه فیلم ماجراجویی اورست محصول کمپانی یونیورسال را بر عهده دارد که از جیک جیلنهال، جاش برولین و جیسون کلارک در نقش‌های اصلی استفاده می‌کند. والدن همچنین با همکاری رلتیویتی میدیا در حال سرمایه‌گذاری و تهیه فیلمی جدید با اقتباس از کتاب خاطرات پرفروش آلیس اوزما با عنوان وعده خواندن است.

 

 


 تاريخ ارسال: 1394/1/15
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>eli:

LIKE ♡♡♡♡♡♡

0+0-

دوشنبه 17 فروردين 1394



>>>پاسخ به حمیدرضا:

بله داستان روآلد دال نباید ربطی به داستان فیلم «جاسوس ها» داشته باشد. احتمالاً منظور این بوده که این فیلم در امتداد همان پروژه و بدون وقفه ساخته خواهد شد و در ترجمه به فارسی مترجم از کلمه «دنبال کند» استفاده کرده است. ممنون از دقت شما

0+0-

يكشنبه 16 فروردين 1394



>>>حمید رضا:

یعنی چی قراره ادامه داستان پل جاسوس ها باشه؟این دو تا فیلم که از نظر داستانی هیچ ربطی به هم ندارن.ممنون میشم توضیح بدید.

0+0-

شنبه 15 فروردين 1394




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.