پرده سینما

«میشل و باراک اوباما» در یک فیلم سینمایی داستانی

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

دو بازیگری که قرار است در نقش باراک اوباما و همسرش در یک فیلم رمانس ظاهر شوند، انتخاب شدند. به گزارش مهر و به نقل از گاردین، پارکر سویرز و تیکا سامپتر در نقش رییس‌جمهوری آمریکا و همسرش در فیلمی با عنوان «سمت جنوب با تو» بازی می‌کنند. این فیلم درباره اولین دیدار این دو و آشنایی‌شان در شیکاگو در سال ۱۹۸۹ است. پارکر سویرز و تیکا سامپتر در نقش این دو چهره مشهور جلوی دوربین می‌روند.

«سمت جنوب با تو» درباره زمانی است که اوباما و میشل یکدیگر را در انستیتو هنر شیکاگو ملاقات کردند و به تماشای فیلمی از اسپایک لی با عنوان «کار درست را بکن» نشستند. در آن زمان اوباما دانشجوی سال اول رشته حقوق هاروارد بود و به‌عنوان مددکار اجتماعی در شیکاگو کار می‌کرد و میشل رابینسون که از او کم سن و سال‌تر بود، رییس وی بود. این دو در سال ۱۹۹۲ ازدواج کردند. این فیلم یک درام کمدی رمانتیک معرفی شده و ریچارد تان به‌عنوان کارگردان این فیلم را در ماه آگوست (مرداد) در شیکاگو جلوی دروبین می‌برد.

تان که برای فیلم کمدی «بد‌ترین دوستان» شناخته شده این فیلم را برمبنای فیلمنامه‌ای که خودش نوشته، می‌سازد. سویرز در فیلم زندگینامه‌ای «ادوارد اسنودن» ساخته اولیور استون بازی کرده است. او در «۳۰ دقیقه نیمه شب» و «جک رایان: سایه جان می‌گیرد» نیز نقش‌های کوچکی داشت. سامپتر در فیلم جیمز براون بازی کرده و بازیگر فیلم «مرد من یک بازنده است» هم بوده است. پیش‌تر گفته شده بود که این فیلم یادآور «پیش از غروب» ریچارد لینک‌لیتر که بیانگر ۲۴ ساعت از زندگی یک مرد آمریکایی و یک دختر فرانسوی در وین است، خواهد بود.



 تاريخ ارسال: 1394/2/19
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.