پرده سینما

منتقدان در کن، «دریای درختان» را هو کردند!

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

فیلم «دریای درختان» ساخته «گاس ون‌سنت» پس از نمایش در جشنواره کن با انتقاد شدید و هو کردن منتقدین و مخاطبان همراه شد. به ایسنا، در طول تاریخ ۶۸ ساله برگزاری جشنواره کن تاکنون فیلم‌های زیادی مورد استقبال قرار نگرفته‌اند و در سالن نمایش هو شدند، اما هو کردن فیلمی در حضور کارگردان و بازیگران آن هم از سوی منتقدین امری است که حداقل در ۱۵ سال اخیر بی‌مسابقه بوده است، اتفاقی که برای فیلم «دریای درختان» به کارگردانی «گاس ون‌سنت» و با بازی «متیو مک‌کانهی» کارگردان برنده نخل طلا و بازیگر برنده اسکار روی داد.

در حالی که پیش‌بینی می‌شد، نمایش فیلم «دریای درختان» بدون حاشیه خاصی همراه باشد اما ماجرای پس از پایان نمایش آغاز شد و حاضران در سالن و به‌ویژه منتقدان واکنش بی‌رحمانه‌ای به این فیلم نشان دادند. به گزارش ددلاین، گرچه این فیلم اصلاً به مذاق منتقدان خوش نیامده است اما این به آن معنا نیست که مخاطبان نیز آن را نپسندند و بهتر بود منتقدان گرچه فیلم را دوست نداشتند در سالن نمایش سکوت می‌کردند و به مخاطبان این فیلم در اکران آینده آن لطمه وارد نمی‌کردند.

در این فیلم که «نائومی واتس» نیز در آن ایفای نقش کرده است، «مک‌کنوهی» در نقش یک آمریکایی ظاهر می‌شود که پس از مرگ همسرش به جنگل «خودکشی» در ژاپن سفر می‌کند و در آنجا با ماجراهایی رو به رو می‌شود. «گاس ون‌سنت» نامزد اسکار بهترین کارگردانی برای فیلم‌های «ویل هانتینگ خوب» در سال ۱۹۹۷ و «میلک» در سال ۲۰۰۸ و همچنین برنده نخل طلای جشنواره کن در سال ۲۰۰۳ برای فیلم «فیل» است.



 تاريخ ارسال: 1394/2/27
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.