پرده سینما

حبس ابد برای عامل کشتار بینندگان خیزش شوالیه تاریکی

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

جیمز هولمز. شخصی که در نخستین روز نمایش فیلم خیزش شوالیه تاریکی تماشاگران سینما را در ایالت کلرورادو به گلوله بستدادگاه کلرادوی آمریکا جیمز هولمز، عامل کشتار سینما آرورا را به حبس ابد محکوم کرد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از یورونیوز، بر اساس گزارش ها تعدادی از دوازده عضو هیات منصفه خواستار اعدام وی شده بودند.

هلمز در سال ۲۰۱۲ دوازده نفر را که برای تماشای آخرین فیلم بتمن به نام خیزش شوالیه تاریکی به سینما رفته بودند به رگبار بست و کشت و هفتاد تن را نیز زخمی کرد.

دادستان پیش تر در دادگاه مدعی شده بود که فرد مهاجم حمله را با دقت برنامه ریزی کرده و مهمات کافی برای کشتن تمام چهارصد تماشاگر حاضر در سینما را به همراه داشته است.

در مقابل وکیل وی می گوید که موکل اش از اختلالات روانی رنج می برد و بعضی از اعضای خانواده او نیز سابقه بیماری شیزوفرنی دارند.

سندی فیلیپس، مادر دختر ۲۴ ساله ای که در این حادثه کشته شد گفت: زندگی ما برای همیشه دگرگون شده و مثل قبل نیست. نمی توانیم بپذیریم که این هیولا دوباره بتواند والدینش را ببیند و ایمیل ها و عکس های دوستانش را دریافت کند.

داو هوور، عموی یکی از قربانیان ۱۸ ساله این حادثه افزود: ما عزیزانمان را از دست داده ایم و دیگر نمی توانیم آنها را در آغوش بگیریم. دلم برای برادرزاده ام تنگ شده و نمی توانم به او بگوییم دوستت دارم.

حادثه مرگبار سینما آرورا در جولای روی داد، زمانی که جیمز هولمز ۲۷ ساله با ورود به سینما در نخستین روز اکران فیلم خیزش شوالیه تاریکی، تماشاگران را به رگبار بست.


 تاريخ ارسال: 1394/5/19
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.