پرده سینما

هريسون فورد در سقوط هواپيمایش مقصر نبوده

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سقوط هواپیمای هریسون فوردگزارش‌های کارشناس حاکی از اين است که سقوط هواپيمای هريسون فورد به دلیل مشکلات مکانيکی هواپيما به وقوع پيوست. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، در گزارش کارشناسی ذکر شده است: او دریافته بود که با هواپیمایش نمی تواند به مقصد تعیین شده برسد. خلبان به چیزی جز نتیجه سقوطش فکر نمی‌کرد.

هریسون فورد در نتیجه سقوط هواپیمایش از چندین ناحیه بدن مصدوم شد و حالا نتایج گزارش کارشناسان ثابت کرده که سقوط هواپیما در نتیجه قصور او نبود و دلایل مکانیکی موجب شد که کنترل هواپیما از دست برود.

در واقع مشکل کاربراتور بخشی از مشکلاتی بود که نزدیک بود به سقوط هواپیما منجر شود و فورد توانست هواپیمایش را  به سلامت در یک زمین گلف در سانتافه کالیفرنیا به زمین بنشاند. بخشی از مشکل و از مهمترین عوامل این رویداد قدیمی بودن هواپیما بود که از جنگ جهانی دوم به جای مانده است. بر مبنای این عامل هواپیما سوخت زیادی مصرف کرد که نتیجه آن کاهش قدرت موتور بود.

فورد پنجم ماه مارس تازه از فرودگاه سانتافه برخاسته بود که موتور هواپیما با مشکل روبه رو شد و او درخواست بازگشت سریع را از برج مراقبت مطرح کرد. با این حال به سرعت متوجه شد که هواپیما توان بازگشت و رسیدن به فرودگاه مبدا را ندارد و به همین دلیل مجبور به فرود اضظراری شد.

این هواپیمای تک موتوره هنگام فرود با یک درخت تصادم کرد و موجب مصدومیت شدید بازیگر ۷۳ ساله شد. با این حال هیچیک از مصدومیت‌های او جدی و خطرناک نبود.

هریسون فورد که گواهینامه پروازش را در دهه ۱۹۹۰ دریافت کرده با کمک اورژانس به بیمارستان منتقل شد. پسر او کمی پس از این واقعه گفته بود پدرش به شدت آسیب دیده اما وضعیتش خوب است.

این گزارش نشان داد که کاربراتور هواپیما ۱۷ سال پیش تعمیر شده بود.

این هواپیمای دو سرنشینه در جنگ جهانی دوم از سوی ارتش آمریکا مورد استفاده قرار گرفته بود.  

 

در همین رابطه بخوانید

 

 

سقوط هواپیمای هریسون فورد/ بازیگر هالیوود زنده است


 تاريخ ارسال: 1394/5/19
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.