پرده سینما

فورد کاپولا به تماشای «محمد رسول‌الله (ص)» رفت

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

فرانسیس فورد کاپولاپس از اکران فیلم محمد رسول الله (ص) در افتتاحیه جشنواره «مونترال» و اکران عمومی در سینماهای کشور و استقبال تماشاگران ایرانی و دیگر کشورها، این بار نوبت به تماشاگران آمریکایی رسید تا برای تماشای فیلم محمد رسول الله (ص) جلوی سالن سینما صف بکشند.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، طبق اعلام سایت رسمی جدیدترین ساخته‌ی مجید مجیدی؛ نمایش خصوصی فیلم محمد رسول الله (ص) در بنیاد فیلم آمریکا American Film Institute توسط ویتوریو استورارو فیلمبردار فیلم محمد رسول الله (ص) برای گروهی ۱۳۵ نفره از دست اندرکاران و فیلمبرداران نامی در لس آنجلس، برگزار شد و این فیلم مورد توجه قرار گرفت.

به گفته استورارو؛ جمعیت به حدی بود که تعداد زیادی موفق به دیدن فیلم نشدند؛ از جمله افراد صاحب نام که در نمایش اختصاصی حضور داشتند، فرانسیس فورد کاپولا، کارگردان سه گانه پدر خوانده بود که فیلم را تحسین کرد.

بنا بر این گزارش، تماشاگران مراتب علاقمندی و احساس خود را به این فیلم ابراز داشتند و بسیاری معتقد بودند که این فیلم ظرفیت بزرگی را برای برقراری صلح میان ادیان مختلف دارد.

همچنین شب گذشته در جشنواره مونترال دو سانس فوق العاده برای فیلم محمد رسول الله (ص) برگزار شد و باز هم تماشاگران موفق به تماشای این فیلم نشدند و از رئیس جشنواره درخواست اکران فوق العاده کردند.


 


 تاريخ ارسال: 1394/6/11
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.