پرده سینما

دستمزد ۲۰۰ میلیونی داونی جونیور برای «انتقام‌جویان»

پرده سینما








 

 

رابرت داونی جونیوررابرت داونی جونیور برای بازی در دو فیلم بعدی انتقام جویان ۲۰۰ میلیون دلار دستمزد می‌گیرد.

به گزارش مهر به نقل از آسوشیتدپرس، گفته شده کمپانی مارول با ساخت قسمت جدید فیلم انتقام‌جویان با عنوان کامل انتقام جویان: بیکرانی جنگ ۱ و ۲ پرهزینه‌ترین فیلمش را می‌سازد.

هر چند هنوز خطوط داستان روشن نشده اما گفته شده یک میلیارد دلار بودجه برای ساخت دو فیلم بعدی هزینه خواهد شد که ۲۰۰ میلیون آن تنها به رابرت داونی جونیور می‌رسد.

اینها شایعاتی بود که دیروز در جشنواره کمیک کان نیویورک به گوش رسید. گفته شده کمپانی مارول حدود ۴۰۰ میلیون دلار برای نوشتن فیملنامه، کارگردان، تهیه کنندگان و بازیگران کنار گذاشته است.

این گزارش‌ها حاکی از این است که نیمی از بودجه بازیگران به تنهایی به رابرت داونی جونیور پرداخت می شود که نقش بازیگر اصلی را برعهده دارد. چنین درآمدی ممکن است خیلی پرسر و صدا شود، اما به نظر می رسد به این ترتیب می توان درخواست بازیگر مرد آهنی را تامین کرد. در سال ۲۰۱۴ وی در راس لیست پردرآمدترین بازیگران قرار گرفت و ۷۵ میلیون دلار درآمد داشت که ۵۰ میلیون دلار آن بابت فیلم انتقام جویان  بود.

انتقام جویان: بیکرانی جنگ ۱ و ۲ در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ اکران می شود.

این در حالی است که رابرت داونی جونیور سال پیش در یک مصاحبه گفته بود این فیلم‌های ابرقهرمانی یک کم کهنه هستند.

انتقام جویان ترکیبی از قهرمان‌های مختلف مارولی را در کنار هم جمع کرده و در آن اسکارلت جوهانسون در نقش بیوه سیاه، کریس همس‌ورث در نقش تور، کریس اوانز در نقش کاپیتان آمریکا، جرمی رنر در نقش هاوکی، رابرت داونی جونیور در نقش مرد آهنی و مارک روفالو در نقش هالک بازی می‌کنند.

فیلم بعدی کمپانی مارول که اکران می شود کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی قرار است در ماه می ۲۰۱۶ راهی سینماها شود و بیشتر انتقام جویان از جمله اسپایدرمن در آن حضور خواهند داشت. 

 



 تاريخ ارسال: 1394/7/22
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.