پرده سینما

مجسمه لنین به یادبود قهرمان‌ «جنگ ستارگان» بدل شد!

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مجسمه دارت ویند جای مجسمه لنین را گرفت!شهر اودسای اکراین مجسمه لنين را به دارت ویدر قهرمان «جنگ ستارگان» بدل كرد تا مانع تبليغات كمونيستی در اين شهر شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، مجسمه‌ای از ولادیمیر لنین رهبر کمونیستی سابق جهان، توسط الکساندر میلوف مجسمه‌ساز به یادبودی از دارت وِیدِر از چهره‌های اصلی مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان بدل شده است.

این حرکت نتیجه لایحه‌ای است که به تازگی در اکراین تصویب شده تا از روش‌هاي تبليغي کمونیستی در استفاده از یادبودها و نام خیابان‌های کشور جلوگیری ‌کند. در حالیکه در اين كشور بیشتر آثار کمونیستی برداشته خواهند شد یا از بین خواهند رفت، این مجسمه خاص لنین طوری تغییر کرده تا استفاده‌ای جدید داشته باشد. روزنامه اکراین تودی از قول میلوف نوشت: «لنین برنزی داخل مجسمه باقی ماند تا نوادگان حق‌شناس یا نه خیلی حق‌شناس او، بتوانند او را در صورت نیاز بیرون بیاورند»

وب سایت محلی دومسکایا عکس‌هایی را از این اثر هنری که تازه نصب شده منتشر کرد. حالا کلاهک معروف دارت ویدر رنگ مشکی جدیدي دارد و سیگنال وای‌فای ارسال می‌کند. طرفداران مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان که لباس استورم تروپرها و خود دارت ویدر را پوشیده بودند، روز جمعه در مراسم افتتاح این اثر هنری جدید شرکت کردند

میلوف مجسمه‌ساز امیدوار است که طرفداران پر و پاقرص جنگ ستارگان برای تماشای این یادبود به شهر اودسا بیایند و توریسم شهر را بهبود بخشند. البته داده‌های پیشرفته فروش بلیت‌های جدیدترین فیلم جنگ ستارگان یعنی نیرو بیدار می‌شود نشان می‌دهند که مردهای حدود سن ۳۴ سال از همه بیشتر بلیت خریدند پس شاید میلوف باید روی آن‌ها تمرکز کند.

فیلم جنگ ستارگان: نیرو بیدار می‌شود روز هجدهم ماه دسامبر روی پرده بزرگ می‌رود. تریلری جدید از فیلم به کارگردانی جی‌جی‌ آبرامز و با نقش‌آفرینی جان بویگا، اسکار آیزک و دیزی ریدلی هم به تازگی منتشر شد و میلیون‌ها نفر تا به حال آن را تماشا کرده‌اند.

 


 تاريخ ارسال: 1394/8/4
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.