پرده سینما

پلیس نیویورک خواستار بایکوت آثار تارانتینو شد

پرده سینما



 







تارانتینو در تظاهرات نیویورکپلیس نیویورک بعد از حضور کوئنتین تارانتینو کارگردان مشهور آمریکایی در تظاهرات اعتراضی روز ۲۴ اکتبر شرکت کرد، خواستار تحریم فیلم‌های او شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ددلاین، پلیس نیویورک به دنبال شرکت تارانتینو در تظاهراتی که در اعتراض به خشونت پلیس در روز شنبه برگزار شد، خواستار تحریمفیلم‌های تارانتینو شد. این تظاهرات چند روز پس از آن صورت گرفت که یک افسر پلیس که به دنبال یک مظنون به سرقت و قتل بود، بر اثر تیراندازی کشته شد.

در این تظاهرات نماینندگان معترضان اعلام کردند که قصد دارند عدالت را برای مردمی که به دست پلیس کشته می‌شوند، اجرا کنند. در گزارش تلویزیونی شبکه WPIX تارانتینو که از کالیفرنیا شرکت کرده بود، در این تظاهرات نشان داده شد.

وی گفت: من یک انسانم و وجدان دارم و اگر معتقدیم که دارد قتل‌هایی صورت می‌گیرد، باید علیه آن بایستیم. من اینجا هستم تا از آنهایی که کشته می‌شوند، حمایت کنم.

در اعتراض به تارانتینو، پاتریک لینچ رییس پلیس در بیانیه‌ای که دیروز منتشر شد گفت: جای تعجب ندارد کسی که همه عمرش در حال ساخت فیلم درباره جرم و جنایت بوده و خشونت را نشان داده مخالف پلیس باشد. آن افسران پلیسی که تارانتینو آنها را قاتل خطاب کرده هیچوقت در فیلم‌های خیالی او روی پرده‌ها جایی ندارند. آنها آدم هایی هستند که خطر می‌کنند تا جان مردم را در برابر جرم و جنایت نجات دهند.

این مقام مسئول در ادامه بیانیه گفته است: حالا وقتش است که فیلم‌های تارانتینو را تحریم کنیم.

تارانتینو هم گفت: خالا وقت این است که قصه همه آنهایی را کشته می‌شوند بیان کنیم. کشته شدن پلیس هم یک تراژدی است.

 


 تاريخ ارسال: 1394/8/4
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.