پرده سینما

«هفت» بهروز افخمی از سر گرفته می‌شود

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بهروز افخمیپس از پخش سه بخش از برنامه هفت به سبک فیلم سینمایی و با روایت‌های بهروز افخمی، بنا بر اعلام تهیه‌کننده و بر اساس جدول پخش شبکه سه، این برنامه از هفته جاری روی آنتن خواهد رفت. به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون رادیو ایسنا، بر اساس جدول پخش شبکه سه، پخش برنامه سینمایی هفت که به دلیل ایام عزاداری یک هفته متوقف شده بود، از جمعه هفته جاری در تلویزیون تداوم می‌یابد.

 پس از کش و قوس‌های فراوان درباره حذف یا عدم حذف برنامه سینمایی هفت و همچنین نام بردن از افراد مختلف برای اجرای احتمالی آن، این برنامه با سردبیری و اجرای بهروز افخمی به روی آنتن رفت و از همان ابتدا افخمی آغاز برنامه را متفاوت از دو سری قبلی هفت شروع کرد.

افخمی قرار است خودش اجرای بخش اصلی گفت‌وگوها را بر عهده بگیرد. وی همچنین اعلام کرده بود که در سری جدید این برنامه آثار سینمایی در حال اکران نقد نمی‌شوند تا این استنباط پیش نیاید که برنامه هفت مانع تبلیغ فیلم در حال اکران می‌شود؛ بنابراین فیلم‌ها پس از اکران نقد خواهند شد.

افخمی در اولین حضورش به عنوان تهیه‌کننده و مجری برنامه هفت به سراغ افرادی چون علی اصغر پورمحمدی (معاون سیما) و همچنین غلامرضا میرحسینی (مدیر شبکه 3 سیما) رفت.

فریدون جیرانی از جمله افراد دیگری بود که افخمی مانند معاون سیما، مدیر شبکه 3 در محل کارشان با آنها صحبت کرد. حمید گودرزی، مسعود فراستی و رضا میرکریمی مدیرعامل خانه سینما از جمله افرادی بودند که به عنوان اولین مهمانان برنامه جدید هفت، بهروز افخمی با آنها به گفت‌و‌گو نشست.

سپس افخمی با مسعود فراستی و حمید گودرزی - مهمانان ثابت این برنامه که قرار است افخمی را در این برنامه همراهی کنند - درباره بخش‌های مختلف، اهداف و رویکردهای برنامه هفت صحبت کرد.

بهروز افخمی در دومین قسمت از سری جدید برنامه هفت رودرروی مسعود فراستی قرار گرفت و در گفت‌وگویی چالشی شاهد نقد قسمت اول برنامه توسط این منتقد بود.

افخمی همچنین در این برنامه میزبان مسعود ده‌نمکی بود و درباره چرایی فروش بالای آثار این فیلمساز با او به گفت‌وگو نشست.

افخمی در قسمت‌ سوم هفت نیز با کارگردانان جوان که در گروه هنر و تجربه، فیلم در حال اکران داشتند به گفت‌و گو نشست.

بنابراین گزارش، برنامه سینمایی هفت بر اساس کنداکتور شبکه سه این هفته به صورت تولیدی به روی آنتن می‌رود و از ساعت 23 پخش خواهد شد.

 


 تاريخ ارسال: 1394/8/4
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.