پرده سینما

لغو نمایش فیلم «خانه پدری» عیاری در دانشگاه تهران

پرده سینما

 

 

 

 

 

 


 

خانه پدرینمایش فیلم خانه پدری در دانشگاه تهران لغو شد.

شاهرخ دستورتبار،‌مجری طرح فیلم خانه پدری با اعلام این خبر به ایسنا گفت: قرار بود خانه پدری روز سه‌شنبه، 26 آبان‌ماه در دانشکده حقوق داشنگاه تهران نمایش داده شود که با اعلام مخالفت گروه‌هایی از دانشگاه، این برنامه منتفی شد.

او اضافه کرد: گروه‌های در دانشگاه پیغام دادند که اگر این فیلم نمایش داده شود به سالن می‌آیند و سروصدا راه می‌اندازند و شایسته نبود که چنین اتفاقی بیفتد.

به گفته وی؛ همچنین قرار بود تعدادی حقوقدان و کارشناس امور حقوقی در این برنامه نمایش فیلم حضور داشته باشند و درباره‌ی خانه پدری صحبت کنند.

دستورتبار اضافه کرد: پیش از این هم از نمایش خانه پدری در این دانشگاه جلوگیری شده و این دومین بار است که چنین اتفاقی رخ می‌دهد. این در حالی است که برای نمایش فردا کلی هزینه پوستر شده و به تعداد 250 نفر هم بلیت فروشی شده است.

خانه پدری کیانوش عیاری فقط یک روز رنگ پرده را دید و از پرده برداشته شد.

عیاریاین روزها مشغول تکمیل فیلمنامه‌ای جدیدی با نام کاناپه است که در صورت فراهم شدن شرایط و تکمیل فیلمنامه، فیلمبرداری آن امسال آغاز می‌شود.



 تاريخ ارسال: 1394/8/26
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>سعید مهرپور:

نمیدانم چرا انقدر به کیانوش عیاری نازنین گیر میدهند. او پتانسیل های بالایی برای فیلمسازی دارد . کافیست یک فلاشبکی به گذشته او داشته باشیم آبادانی ها و بودن با نبودن و سریال روزگار غریب و .... را با هم مرور کنیم . ای کاش قدر این گوهرهای نیایب سینما را بدانیم چرا که از آن نسل خیلی آدم با سواد باقی نمانده /سینما به امثال کیانوش عیاری احتیاج دارد . یا عالی

1+0-

سه‌شنبه 26 آبان 1394




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.