پرده سینما

پیرس برازنان: «اسپکتر» ضعیف و بلاتکلیف است!

پرده سینما

 

 


 

 


 

 

آیا اسپکتر می‌خواهد به سمت یک فیلم جیمز باندی حرکت کند یا فیلمی در قالب فیلم‌های بورن باشد؟

 

 

پیر برازنانپیرس برازنان بازیگر سابق نقش جیمز باند از جدیدترین فیلم از این مجموعه فیلم اکشن به سبب خط داستانی ضعیف و بلاتکلیف‌اش انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا‌، پیرس برازنان که یکی از به یادمادنی‌ترین بازیگران نقش جیمز باند است، ضمن تمجید از بازی دنیل کریگ در نقش مامور 007 گفت: جدیدترین قسمت از فیلم از خط داستانی ضعیفی رنج می‌برد و نمی‌داند آیا می‌خواهد به سمت یک فیلم جیمز باندی حرکت کند یا فیلمی در قالب فیلم‌های بورن باشد؟

این بازیگر ایرلندی که بین سال‌های 1995 تا 2002 میلادی برای چهار بار در نقش مامور 007 ایفای نقش کرده است درباره فیلم اسپکتر (شبح) به نشریه Hitfix توضیح داد: بسیار برای دیدن این فیلم مشتاق بودم اما فکر می‌کنم فیلم خیلی طولانی بود و داستان به نوعی ضعیف بود و می‌توانست خلاصه‌تر باشد. فیلم شبح نه فیلمی جیمز باندی است و نه فیلمی در قالب مجموعه فیلم‌های بورن.

برازنان در مورد اظهار دنیل کریگ مبنی بر این که اگر دست ام را هم قطع کنید دیگر در فیلم جیمز باند بازی نخواهم کرد نیز گفت: «این اظهار نظر حاصل فرآیند فرسایشی ساخت بیست و چهارمین قسمت از این فیلم بوده است. زمانی که شما اخیراً بازی در یک فیلم جیمز باند را تمام کرده باشید، نمی‌خواهید دیگر اسم آن را جایی بیینید و هیچ ارتباطی با آن داشته باشید. یک سال به کریگ استراحت بدهید تا برای قسمت بعدی آماده شود».

دنیل کریگ که براساس قراردادش فرصت بازی در قسمت بعدی مجموعه جیمز باند را نیز دارد اعلام کرده هنوز تصمیم اش را در این مورد نگرفته است اما سم مندز که پس از ساخت قسمت قبلی اسکای فال/ سقوط آسمانی و فروش 1/1 میلیارد دلاری‌ آن، کارگردانی فیلم شبح را نیز برعهده گرفت، تاکید کرده دیگر به این پروژه سینمایی باز نخواهد گشت.

فیلم شبح در حال حاضر به صورت همزمان در سینماهای آمریکا و جهان در اکران است و با فروشی 542 میلیون دلاری تا به اینجا رقابتی پا به پای با سقوط آسمانی پرفروش‌ترین فیلم مجموعه جیمز باند داشته است.

قسمت قبلی از این مجموعه فیلم در سال 2012 با عنوان اسکای فال/ سقوط آسمانی به کارگردانی مندز و با حضور کریگ و خاویر باردم در نقش منفی با فروش 1.1 میلیارد دلار در سطح جهان به پرفروش‌ترین فیلم در این مجموعه بدل شد و همچنین اولین فیلم انگلیسی بود که در این کشور به فروشی بیش از 100 میلیون پوند دست یافت.

گرچه فیلم اسپکتر (شبح) تا کنون در انگلستان با نقدهای خوبی رو به رو بوده است اما منتقدین آمریکایی بازخوردهای نه چندان مثبتی به این فیلم داشته‌اند و مجموع نمره آن در وب‌سایت سینمایی معروف راتن تومیتو 63% بوده که کمترین نمره در چهار فیلم اخیر جیمز باند محسوب می‌شود.



 تاريخ ارسال: 1394/8/26
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.