پرده سینما

۲۸۰ اثر متقاضی حضور در جشنواره فیلم فجر

پرده سینما

 

 

 

 

 

جشنواره فیلم فجرمدیر دبیرخانه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر گفت: تا پایان مهلت دریافت فرم درخواست حضور در جشنواره فیلم فجر (15 آذرماه) برای حضور، 280 اثر از سوی سینماگران در جشنواره فیلم فجر در بخش های مختلف فرم پر شده است.

به گزارش ارتباطات و اطلاع رسانی سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، سیمون سیمونیان در این‌باره اظهارکرد: پس از بررسی های به عمل آمده و بر اساس تقاضاهای ارائه شده، 265 اثر که مطابق آیین نامه جشنواره فیلم فجر و ضوابط سازمان سینمایی بودند توسط هیات های انتخاب درحال بازبینی هستند.

وی تأکید کرد: بدیهی است چنانچه نسخه کامل این آثار در موعد مقرر به دبیرخانه ارائه شود توسط هیات انتخاب مورد بازبینی قرار خواهد گرفت. در مرحله بازبینی، نسخه راف کات بدون میکس و موسیقی نیز پذیرفته می شود.

مدیر دبیرخانه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر یادآور شد: در بخش سودای سیمرغ 77 فیلم، نگاه نو 30 فیلم، هنر و تجربه 68 فیلم و در بخش مستند 90 فیلم مطابق آیین نامه جشنواره هستند و بازبینی خواهند شد.

سیمونیان تصریح کرد: فیلم هایی که در سال های گذشته توسط هیات انتخاب بازبینی شده و پذیرفته نشده اند و یا فاقد پروانه ساخت و نمایش یا هرگونه منافات با مقررات و ضوابط سازمان سینمایی هستند از سوی دبیرخانه به هیات انتخاب ارائه نخواهند شد.

سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر 12 تا 22 بهمن به دبیری محمد حیدری برگزار می شود.


 تاريخ ارسال: 1394/9/23
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.