پرده سینما

سلطه زنان بر فهرست پول‌سازترین بازیگران هالیوودی

پرده سینما

 







 

 

 

جنیفر لاورنسچهار جایگاه از پنج رتبه نخست فهرست پول‌ساز‌ترین بازیگران هالیوودی را زنان اشغال کردند.

به گزارش ایسنا، نام چهار بازیگر زن در پنج رتبه اول فهرستی که مجله معتبر فوربز از اسامی پول‌سازترین هنرپیشه‌های هالیوودی در سال 2015 منتشر کرده‌، به چشم می‌خورد.

میلا کانیس‌، اسکارلت یوهانسون، ‌گوینیث پالترو و اما استون چهار بازیگر سرشناس هالیوودی هستند که در کنار کریس ایوانز عنوان پول‌سازترین بازیگران سال 2015 را کسب کرده‌اند.

فهرست جدید مجله فوربز مساله پرحاشیه‌ تبعیض‌ جنسیتی در میزان دستمزد‌ هنرپیشه‌های سینما را دوباره بر سرزبان‌ها انداخته است.

نام این چهار بازیگر در رتبه‌های دوم تا پنجم این لیست در حالی خودنمایی می‌کند که چندی پیش هم جنیفر لارنس بازیگر اسکاری مجموعه فیلم‌های بازی بقا رتبه هشتم را در فهرست گرانترین بازیگران هالیوودی به دست آورد.

کریس ایوانز هنرپیشه فیلم کاپیتان آمریکا در سال 2015 به ازای هر دلار، 181/80 دلار به دست آورده است و رتبه نخست فهرست فوربز را اشغال کرده است. فروش فیلم‌هایی همچون انتقام‌جویان و کاپیتان آمریکا طی 12 ماه گذشته به موفقیت مالی این هنرپیشه کمک شایانی کرده است.

رتبه دوم به میلا کانیس بازیگر فیلم‌های تد و اوز و بزرگ و قوی تعلق گرفت، او در ازای هر یک دلار، 87/30 دلار به جیب زده است.

به گزارش گاردین، اسکارلت یوهانسون بازیگر گمشده در ترجمه با کسب درآمدی 84/90 دلاری به ازای هر دلار، رتبه سوم را به خود اختصاص داده است. انتقام‌جویان‌ و لوسی‌ از فیلم‌های موفق اخیر این هنرپیشه بوده‌اند.

گوینیث پالترو هنرپیشه شکسپیر عاشق و مرد آهنین و اما استون بازیگر فیلم‌های مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز و مرد پرنده نیز به ترتیب جایگاه‌های چهارم و پنجم را در فهرست امسال فوربز به خود اختصاص داده‌اند.

در این فهرست 10 عنوانی، رتبه ششم به کریس همسورث تعلق گرفته است. بازیگر ثور و انتقام‌جویان در ازای هر دلار 42/10 دلار کسب درآمد کرده است.

وین دیزل،‌ جنیفر لارنس‌، مارک والبرگ‌ و دواین جانسون دیگر هنرپیشه‌هایی هستند که به ترتیب در رتبه‌های هفتم تا دهم این جدول قرار گرفته‌اند.

 


 تاريخ ارسال: 1394/10/1
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.