پرده سینما

دی کاپریو: «بازگشته» یک سال از عمر من را گرفت

پرده سینما


 

 

 

 

 

 

 

پوستر فیلم بازگشته با بازی دی کاپریولئوناردو دی کاپریو می‌گوید از موفقیت جدیدترین فیلم خود بازگشته بسیار غافلگیر شده و قدرشناسی از این فیلم که یک سال از عمر او را به خود اختصاص داده، احساس خوشایندی دارد.

به گزارش مهر و به  نقل از سایت یاهو، لئوناردو دی‌کاپریو برای نمایش بازگشته که بیشترین نامزدی اسکار امسال را دارد به انگلستان سفر کرده است. وی در واکنش به نامزدی اسکار می‌گوید: تحویل گرفتن فیلم بسیار خوشایند بود. من غافلگیر شدم چون هرگز نمی دانی که قرار است چه پیش بیاید. بازگشته کم و بیش شبیه فیلمی هنری و تجربی است. ممارست و فکر زیادی برایش شد اما برای سرمایه گذاری، فیلم بسیار پر ریسکی بود. بازگشته به من این توانایی را خواهد داد که در فیلم های بیشتری از این دست نقش آفرینی کنم و بخاطرش هیجان زده ام.

لئوناردو دی‌کاپریو در هفته گذشته جایزه بهترین بازیگر درام از مراسم گلدن گلوب را برنده شد. او نامزد اسکار بهترین بازیگر مرد نقش نخست نیز شده است. اگر او مجسمه اسکار را دریافت کند، برای اولین بار است که این جایزه سینمایی را برنده می‌شود.

دی‌کاپریو می گوید: بسیار بسیار هیجان انگیز است. هر بار که  سر صحنه می روی و در چنین فیلم هایی نقش آفرینی می کنید، هر کاری که بتوانی انجام می دهی. همه تمرکزت را به کار معطوف می کنی. مسلما بازگشته یک سال از عمر من را گرفت. برای آلخاندرو گونزالس ایناریتو ۳ یا ۴ سال بود. بنابراین چنین قدرشناسی احساس خوشایندی است به خصوص که شما برای فیلمی زیاد زحمت کشیده باشی.

بازگشته براساس داستانی واقعی هیو گلس شکارچی اهل شهر پنسلوانیا است که خرسی به او حمله می کند و توسط هم گروهی های شکارچی اش در حالت مرگ تنها گذاشته می شود. او ماه ها برای بقا می جنگد تا از مردی که او را تنها گذاشته (فیتزجرالد با نقش آفرینی تام هاردی) انتقام بگیرد.

دی‌کاپریو درباره فیلمبرداری در هوای ۲۵ درجه سانتی گراد زیر صفر می گوید: ایناریتو از ما سخت کار می کشید اما می دانستیم که برای چه داریم زحمت می کشیم. می دانستیم نمی خواهیم یک فیلم کمدی شیرین در آن دره که محل فیلمبرداری بود، بسازیم. ما به  قلب جنگل‌ها در هوایی بسیار سرد رفتیم. می‌دانستیم کار راحتی نخواهد بود اما پیش بینی آب و هوا هرگز امکان نداشت. شرایط جوی یک چالش همیشگی بود.

بازگشته داستان تلاش‌های نومیدانه مردی زخمی از نبرد با خرس است که می‌خواهد زنده بماند.



 تاريخ ارسال: 1394/10/25
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.