پرده سینما

واکنش رضا کیانیان به موفقیت جوانان در جشنواره فجر

پرده سینما


 

 




 

 

رضا کیانیان. عکس از الهام عبدلی. سایت پرده سینمارضا کیانیان، در صفحه شخصی خود از حضور موفق جوانان در جشنواره امسال ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش صبا او ۲۳ بهمن در این صفحه نوشت: «دیشب، مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر، شب شور انگیزی بود؛ به بار نشستن شکوفه‌ها. چند روز پیش که مراسمی برای نامزدها در هتل لاله بود، فرهاد توحیدی و من کنار هم نشسته بودیم و درددل می کردیم.

ناگهان هر دو به حالی عاطفی و مشابه دچار شدیم! وقتی گروه گروه جوان روی صحنه می رفتند…گروه گروه نامزدهای جوان را می دیدیم ، اشک در چشم هایم حلقه زد و به فرهاد گفتم: «دقیقاً مثل این است که علی ، پسرم روی صحنه است و نامزد دریافت سیمرغ شده باشد ، همان قدر هیجان زده‌ام. و فرهاد هم همین حال را داشت. و دیشب که گروه جوان‌ها روی صحنه می‌رفتند و با سیمرغ باز می‌گشتند. باز هم اشک شوق در چشمانم حلقه زد و این بار همسرم کنارم بود و او هم همین حال را داشت.‌»

‎ بهرام دهقانی، دوست خوبم روی صحنه اعلام کرد:« سینمای ایران نه مرده است و نه ورشکسته!» ‎این نیروی بزرگ و پر مایه سر برآورده‌اند و ما را به آینده امیدوارتر می کنند. سینما خود را باز آفرینى کرده‌است. قدوم باز آفرینان سینما مبارک باد.

و اما بعد… سال‌های گذشته خیلی از کارگردان‌ها از فیلمسازى محروم شده بودند. از جمله کیومرث پور احمد، و او بشدت افسرده شده بود، اما در روزهای فیلم‌برداری فیلم کفشهایم کو؟، هر روز بهتر می‌شد و جهانش آفتابى‌تر و هر روز بیشتر به دنیای پرانرژى گذشته‌اش باز می‌گشت. این روند ادامه یافت تا اینکه یک روز از سر مونتاژ زنگ زد وگفت : «دیشب اولین سکانس فیلم بعدی رو نوشتم!» خبر عالی بود. او حالش خوب شده بود؛ یکی از دوست داشتنی‌ترین کارگردان‌های سینما به سینما بازگشته بود و حالا می‌خواهم آرزو کنم همه‌ى کارگردان‌هایی که در سال‌هاى گذشته از سینما دور نگه داشته شدند، به سینما بازگردند؛ حالشان خوب شود و دوباره شاهد جشنواره‌های پر رونق و پررقابت باشیم.


 تاريخ ارسال: 1394/11/25
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.