پرده سینما

نمایش آثار منتخب جشنواره فیلم فجر در چارسو

پرده سینما

 






 

 

لیلا حاتمی در فیلم «من»آثار منتخب جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی چارسو روی پرده می‌روند.

به گزارش ایسنا، هفته نمایش فیلم‌های منتخب سی‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر از پنجشنبه - 13 اسفند - لغایت جمعه - 21 اسفند - در این پردیس برگزار می‌شود.

در این برنامه که در روزهای یادشده از ساعت 19 آغاز می‌شود، پس از نمایش فیلم نشست نقد و بررسی با حضور امیر پوریا، مدرس و منتقد سینما و عوامل فیلم ها برگزار می شود.

در هفته فیلم پردیس چارسو، پنجشنبه 13 اسفند فیلم اژدها وارد می‌شود، یکشنبه 16 اسفند فیلم نفس با حضور نرگس آبیار و پانته‌آ پناهی‌ها، دوشنبه 17 اسفند فیلم لانتوری با حضور رضا درمیشیان، باران کوثری و نوید محمدزاده، سه‌شنبه 18 اسفند فیلم من با حضور سهیل بیرقی و امیر جدیدی، چهارشنبه 19 اسفند فیلم سینما نیمکت با حضور محمد رحمانیان، مهتاب نصیرپور و اشکان خطیبی، پنجشنبه 20 اسفند فیلم ایستاده در غبار با حضور محمد حسین مهدویان و هادی حجازی‌فر و جمعه 21 اسفند فیلم نیمرخ‌ها با حضور سحر دولتشاهی و رویا نونهالی به نمایش درمی‌آیند و سپس مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

  

علاقه‌مندان به حضور در این هفته فیلم می‌توانند جهت تهیه بلیت به سایت پردیس چارسو به نشانی www.cinemacharsou.com و سایت سینماتیکت به نشانی www.cinematicket.org و یا گیشه پردیس چارسو مراجعه کنند.

  


 تاريخ ارسال: 1394/12/10
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.