پرده سینما

الیور استون پایش را از جریان ال چاپو بیرون کشید!

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

اولیور استونالیور استون، کارگردان اسکاری هالیوود خود را از دست داشتن در جریان مصاحبه شان پن با سلطان قاچاق مواد مخدر مکزیک مُبرا دانست.

به گزارش ایسنا، چندی پیش دیلی میل خبر داده بود که الیور استون، کارگردان فیلم‌هایی چون متولد چهارم جولای، جوخه و سالوادور مُعرفِ شان پن برای دیدار با ال چاپو، قاچاقچی بزرگ مواد مخدر آمریکای لاتین بوده است.

این فیلمساز برنده اسکار خود را از این اتهام و دیگر جریان‌های مربوط به ساخت فیلمی مستند درباره این جنایتکار مبرا دانسته است.

دیلی میل مدعی شده بود استون قصد داشته حق پخش فیلم مستند ال چاپو را به قیمت شش میلیون دلار بخرد. این در حالی است که پن گفته فقط به عنوان یک روزنامه‌نگار با ال چاپو مصاحبه کرده و تصمیم نداشته فیلمی درباره او بسازد.

مصاحبه جنجالی بازیگر 21 گرم با سلطان مواد مخدر مکزیک که به صورت پنهانی زندگی می‌کرد، تا مدتی سوژه رسانه‌های جهان شده بود. هنوز زمان زیادی از انتشار فیلم کوتاهی از این مصاحبه و متن آن در نشریه رولینگ استون نگذشته بود که ال چاپو در خانه خود دستگیر شد.

به گزارش گاردین، روزنامه دیلی میل در گزارش اخیر خود مدعی شد دو تهیه‌کننده آرژانتینی به نام‌های فرناندو سولیچین و خوزه ایبانز که پیش از این در فیلم‌های وحشی‌ها و جنوب مرز با استون همکاری داشتند، واسطه انجام این مصاحبه بودند.

شان پن و ال چاپومصاحبه اختصاصی و محرمانه شان پن، بازیگر اسکاری هالیوود با خواکین گازمن تحت عنوان ال چاپو صحبت می‌کند: دیداری محرمانه با تحت تعقیب‌ترین مرد دنیا به همراه یک ویدیو دو دقیقه‌ای از سوی نشریه رولینگ استون منتشر شد. این مجرم اوایل ژانویه پس از شش ماه فرار، توسط نیروهای امنیتی مکزیکی و آمریکایی در خانه‌اش واقع در سینالوآ دستگیر شد و حالا دوران حبس اش را در زندان مکزیک سپری می‌کند.

ال چاپو با نام اصلی خواکین گازمن لوئرا یکی از بزرگ‌ترین تاجران مواد مخدر مکزیک و از قدرتمندترین رهبران جرایم سازمان‌یافته جهان، از رهبران کارتل سینالوآست، این کارتل بزرگترین شبکه قاچاق مواد مخدر است که مسئول سرازیر شدن مقدار زیادی کوکائین، ماری جوانا و آمفتامین به آمریکای شمالی است. قاچاق این مواد بیشتر از طریق دریا، هوا و تونل‌های زیرزمینی انجام می‌گیرد و تخمین‌زده شده‌ است که این کارتل در ۵۰ کشور مختلف عضو دارد. مجله فوربز او را در سال‌های 2009 تا 2011 به عنوان یکی از قدرتمندترین افراد دنیا و با رتبه‌های 41، 60 و 55 معرفی کرده است. او همچنین دومین مرد قدرتمند مکزیک است و به لرد مواد مخدر تمام تاریخ معروف است.


 تاريخ ارسال: 1394/12/22
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.