پرده سینما

اکران سراسری «پایان خدمت» از شهر مشهد آغاز شد

پرده سینما

 


 

 


 

 

 

امیر جدیدی و هدی زین العابدین در پایان خدمتاکران سراسری فيلم سينمايي پایان خدمت به کارگردانی حمید زرگرنژاد در سینماهای کشور از سینما هویزه شهر مشهد آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری صبا، فيلم سينمايي پایان خدمت نخستین ساخته بلند حمید زرگرنژاد به نویسندگی بهروز افخمی، به تهیه‌کنندگی علیرضا جلالی و حمید آخوندی که هم اکنون در تعدادی از سینماهای تهران اکران محدود و ناعادلانه‌ای دارد و علی‌رغم نداشتن تبلیغات محیطی با استقبال مخاطبان سینما مواجه شده است؛ اکران سراسری آن در کشور، در 5 سانس مختلف از پردیس سینمایی هویزه در شهر مشهد مقدس شروع شد.

پایان خدمت در ادامه اکران سراسری خود در پردیس سینمایی بهمن سنندج و پردیس سینمایی کاپری گرگان روی پرده رفت و در آینده نیز در سینمای شهرهای بزرگ کشور از جمله؛ کرج، شیراز، اصفهان، تبریز، اهواز، ارومیه، یزد و بوشهر روی پرده خواهد رفت.

در فیلم پایان خدمت؛ سعید راد، امیر جدیدی، هدی زین‌العابدین، حسین سلیمانی، پیام احمدی‌نیا، رامین راستاد، محمد فیلی، علی اوسیوند، سعید داخ، فرهاد بشارتی و حسین توشه به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم، برنده جایزه بهترین بازیگری مرد توسط امیر جدیدی؛ در بخش رقابتی نگاه نو (مسابقه فیلم‌های اول) در سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر است و همچنین در بخش رقابتی ششمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم بغداد در کشور عراق و در ششمین دوره جشنواره فیلم‌های ایرانی لندن در کشور انگلستان به نمایش درآمده است.

  

پایان خدمت هم اکنون در تعدادی از سینماها روی پرده است و مردم برای دیدن این فیلم و خرید آنلاین بلیط و رزروآن می‌توانند به سایت سینما تیکت به آدرس اینترنتی www.cinematicket.org مراجعه کنند.

  


 تاريخ ارسال: 1394/12/22
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.