پرده سینما

سوزان ساراندون در کن جنجال آفرید

پرده سینما

 

 


 

 




ساراندون: من هیچ چیز خوبی برای گفتن درباره وودی آلن ندارم. به نظر من او به یک کودک تعرض جنسی کرده و فکر نمی‌کنم این درست باشد.

 

تصور نمی‌کنم دونالد ترامپ، این تاجر میلیاردر و کاندایدای جمهوری‌خواه پیروز شود، چون او خیلی از اقلیت‌ها و همچنین زن‌ها را نادیده گرفته است. ترامپ قادر نیست خیلی از سیاست‌های کلان خود را عملی کند

 

سوزان ساراندونسوزان ساراندون بازیگر برنده جایزه اسکار در جشنواره فیلم کن 2016، سخنان جنجالی و تندی درباره دونالد ترامپ، هیلاری کلینتون و وودی آلن مطرح کرد.

به گزارش ایسنا، سوزان ساراندون هنرپیشه اسکاری هالیوود که برای شرکت در بیست‌وپنجمین سالگرد اکران فیلم تلما و لوییز راهی جشنواره کن شده، در مصاحبه‌ای دونالد ترامپ کاندیدای ریاست‌جمهوری آمریکا و وودی آلن فیلمساز مشهور هالیوودی را زیر سوال برد.

وودی آلن که فیلم جدیدش کافه سوسایتی آغازگر جشنواره کن امسال بود، در کنفرانس مطبوعاتی خود گفته بود: هیچ وقت نمی‌توانم فیلمی درباره رابطه یک مرد جوان با زنی میانسال بسازم. وقتی یک گزارشگر نظر ساراندون را درباره این اظهارنظر آلن پرسید، او در پاسخ گفت: من هیچ چیز خوبی برای گفتن درباره وودی آلن ندارم. به نظر من او به یک کودک تعرض جنسی کرده و فکر نمی‌کنم این درست باشد.

ساراندون 69 ساله به جریان تعرض آلن به دختر میا فارو همسر سابق خود در سال 1993 اشاره کرده است. سازنده فیلم نیمه شب در پاریس و آنی‌هال این ادعا را رد کرده و هنوز در این پرونده متهم نشده است.

از ساراندون همچنین درباره آینده سیاست در صورت انتخاب شدن دونالد ترامپ به عنوان رییس‌جمهور آمریکا، سوال شد. او جواب داد: تصور نمی‌کنم این تاجر میلیاردر و کاندایدای جمهوری‌خواه پیروز شود، چون او خیلی از اقلیت‌ها و همچنین زن‌ها را نادیده گرفته است. ترامپ قادر نیست خیلی از سیاست‌های کلان خود را عملی کند.

او ادامه داد: مهم نیست ترامپ چه فکری می‌کند، چون هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. چیزی که در مورد او برایم جالب است، این است که او درباره مسائلی غیرممکن حرف می‌زند. این‌ها مسائل تهدیدآمیز نیستند. واضح است که او دیوار مرزی نخواهد ساخت، او نمی‌تواند تمام مسلمانان را از ایالات متحده آمریکا اخراج کند. تمام این کارها غیرممکن هستند.

به گزارش گاردین، ساراندون در ادامه اظهار داشت: آنچه او در این فرآیند انجام داد، القای این مطلب بود که اعمال خشونت مشکلی ندارد. به همین خاطر است که او KKK را به عنوان یکی از نمایندگان خود دارد. این خیلی افتضاح است، آمریکا مضحکه شده است.

کو کلاس کلان یا همان KKK یک گروه مخوف تروریستی و نژادپرست آمریکایی است که برتری سفیدپوستان مسیحی را ترویج می‌کند.

بازیگر تلما و لوییز در بخش بعدی سخنان اش، طرفداری خود از برنی سندرز دیگر کاندیدای انتخابات آتی آمریکا ابراز و دلیل آن را، فعال کردن بسیاری از اقلیت‌های جامعه در جریان فعالیت‌های این کاندیدا اعلام کرد.

این بازیگر در پایان مصاحبه‌اش، رسانه‌های جریان اصلی آمریکا را به بی‌مسئولیتی متهم کرد و درباره اتهاماتی که به هیلاری کلینتون درباره سوءاستفاده او از جایگاه خود در زمان فعالیت به عنوان وزیر امور خارجه آمریکا، گفت: گذشته از این که کلینتون در هیچ شرایطی محکوم نمی‌شود، به نظرم خیلی چیزها ممکن است اتفاق بیافتد. او موقعیت خیلی خوبی دارد.



 تاريخ ارسال: 1395/2/27
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.