پرده سینما

هادی مقدم‌دوست دبیر هنری دهمین جشنواره فیلم «رویش» شد

پرده سینما








 

 

هادی مقدم دوستهادی مقدم‌دوست، فیلمنامه نویس و كارگردان به عنوان دبیر هنری دهمین جشنواره فیلم كوتاه دینی رویش منصوب شد.

به گزارش مهر، معاون هنری و رئیس جشنواره‌های حوزه هنری هادی مقدم‌دوست را به عنوان دبیر هنری دهمین جشنواره فیلم كوتاه دینی رویش منصوب کرد.

در حكمی كه از سوی فاضل نظری معاون هنری و رئیس جشنواره‌های حوزه هنری خطاب به هادی مقدم‌دوست نوشته شده، آمده است:

«نظر به تجربه‌های ارزشمند و شایستگی‌های ارجمند جناب‌عالی، به موجب این حكم به عنوان دبیر هنری دهمین جشنواره فیلم كوتاه دینی رویش منصوب می شوید.

جشنواره فیلم رویش، فرصتی برای شناساندن هنرمندان و استعدادهای جوان و مجالی برای تولید فیلم‌های كوتاه دینی است كه با هدف تلاش در جهت توسعه گفتمان هنر متعهد به حقیقت، اكنون به دهمین منزل رسیده است.

امیدوارم به فضل خدای متعال و به بركت برگزاری این جشنواره در حوزه هنری استان خراسان رضوی و مشهد مقدس، از رهگذر همراهی و همكاری با دبیر محترم اجرایی جشنواره و با تلاش در جهت بررسی كارشناسانه و داوری منصفانه آثار شایسته، موجبات جهت بخشی موثر و تقویت هرچه بیشتر جریان آفرینش فیلم های دینی فراهم شود.»

هادی مقدم‌دوست متولد ۱۳۵۰ در تهران است. وی فعالیت سینمایی خود را در مقام كارگردان از سال ۱۳۸۹ با فیلم چسب زخم آغاز كرد و از آن زمان به عنوان نویسنده، دستیار كارگردان، كارگردان و مدرس فیلمنامه نویسی در حال فعالیت است.

فیلم سر به مهر به كارگردانی مقدم دوست سال ۱۳۹۱ در دومین جایزه گفتمان انقلاب اسلامی به عنوان فیلم شایسته تقدیر انتخاب شد و همچنین سیمرغ بلورین بخش كارگردانی نگاه نو  مسابقه فیلمسازان اول را دریافت كرد.



 تاريخ ارسال: 1395/2/28
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>سعید مهرپور:

یکی از گلهای سینما/ فیلمنامه نویس با دانش / همه این صفتهای هادی فیلمنامه نویس بی پولی و کارگردان سر بر مهر است.

0+0-

سه‌شنبه 28 ارديبهž




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.