پرده سینما

جدول زمان بندی اسکار ۲۰۱۷ اعلام شد

پرده سینما


 

 

 

 

 

 

 

آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار، جدول زمانی برگزاری هشتاد و نهمین دوره این رویداد سینمایی در سال ۲۰۱۷ را منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سایت رسمی جوایز اسکار، 26 فوریه ۲۰۱۷ (یکشنبه 8 اسفندماه) زمان برگزاری مراسم پایانی هشتادونهمین دوره جوایز اسکار اعلام شد اما پروسه اعلام نامزدها با کمی تغییر نسبت به سال گذشته برگزار خواهد شد.

زمان رای‌گیری از اعضای آکادمی برای انتخاب نامزدها در شاخه‌های گوناگون این جوایز سینمایی از 5 ژانویه آغاز می‌شود و تا 13 ژانویه ادامه خواهد داشت و نامزدهای نهایی این رویداد سینمایی نیز روز 24 ژانویه (5 بهمن) اعلام خواهند شد.

مراسم اعطای جوایز فنی و علمی اسکار روز 11 فوریه ۲۰۱۷ (23 بهمن) برگزار خواهد شد و دو روز بعد یعنی از دوشنبه 13 فوریه (25 بهمن) رای گیری نهایی برای انتخاب برندگان جوایز کلید می‌خورد و اعضاء حداکثر تا سه‌شنبه 21 فوریه (سوم اسفند) فرصت دارند برگزیدگان خود را در شاخه‌های گوناگون انتخاب کنند.

سرانجام مراسم اعطای جوایز هشتادونهمین دوره جوایز سینمایی اسکار نیز 26 فوریه ۲۰۱۷ (یکشنبه 8 اسفندماه) در دالبی تئاتر لس‌آنجلس برگزار می‌شود و قرار است این رویداد سینمایی در بیش از 225 کشور جهان به صورت زنده به روی آنتن برود.

در مراسم اسکار 2016 جایزه بهترین فیلم به اسپاتلایت ساخته تام مک‌کارتی رسید و فیلم مکس دیوانه ساخته جرج میلر با شش جایزه بیشترین تعداد جوایز را به خود اختصاص داد. ضمن این که فیلم بازگشته ساخته الخاندرو گونزالز ایناریتو نیز سه جایزه بهترین کارگردانی، بازیگر مرد (لئوناردو دی‌کاپریو) و فیلمبرداری (امانوئل لوبزکی) را به خانه برد.

 



 تاريخ ارسال: 1395/4/12
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.