پرده سینما

هشدار وکیل مهرجویی به تهمت‌زنندگان: برخورد جدی به عمل خواهد آمد

پرده سینما

 





 

 

وکیل داریوش مهرجویی در رابطه با «هتک حرمت، تهمت، افترا، نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی نسبت به موکل خود از طرف بعضی افراد که در رسانه‌ها، جراید و فضای مجازی منتشر شده» هشدار داد.

فرهنگ سروری - وکیل پایه یک دادگستری - به ایسنا گفت: در خصوص اعتراض آقای مهرجویی  به وقایع  پیش‌آمده در طول درمان جناب آقای عباس کیارستمی و درخواست رسیدگی و پیگیری این امر از دستگاه‌های ذی‌ربط و مسؤول،  باید در وهله اول توجه داشت که ایشان داغدار هستند. آقای مهرجویی  به از دست دادن یکی از عزیزان و بستگان نزدیک و دوست دیرینه خود عباس کیارستمی  واکنش نشان داده‌اند و خواستار رسیدگی و معرفی خاطی یا خاطیان از مسئولان شده‌اند بدون اینکه فرد یا افرادی را مستقیماً معرفی کرده و افترا یا تهمتی بزنند.

او در ادامه اظهار کرد:  با احترام به جامعه شریف پزشکی، متأسفانه برخی افرادی که خود را از جامعه پزشکی و یا حتی سخنگو و پرچمدار این صنف می‌دانند با هتک حرمت، تهمت، افترا، نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی نسبت به شخص آقای داریوش مهرجویی اقدام به اظهارات و اعمالی کرده‌اند که تصاویرش در فضای مجازی به کرات توسط کاربران دست به دست می‌شود. این عمل مطمئناً پیگرد قضایی خواهد داشت.

وکیل مهرجویی تصریح کرد: در صورت تکرار چنین رفتارهایی از سوی هر شخص حقیقی و حقوقی نسبت به موکل خود از طریق قوه قضاییه وارد عمل خواهیم شد و برخورد جدی به عمل خواهد آمد.

 



 تاريخ ارسال: 1395/4/28
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>سعید مهرپور:

مهرجویی عصبانی بود و ناراحت فکر میکنم که حق داشت

0+0-

دوشنبه 28 تير 1395




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.