پرده سینما

تعویق در «مأموریت غیرممکن» به دلیل اختلاف تام کروز و تهیه‌کننده

پرده سینما

 


 

 

 

 

 

 

تام کروز در مأموریت غیرممکن 5در حالی که قرار است در ژانویه ۲۰۱۷ کار تولید فیلم مأموریت غیرممکن ۶ شروع شود، اختلافات بازیگر اول با تهیه کننده موجب شده تا همه کارها معلق بماند.

با وجود برنامه‌ریزی برای شروع تولید قسمت ششم فیلم پرفروش مأموریت غیرممکن با بازی تام کروز در آغاز سال ۲۰۱۷، اختلاف این بازیگر با کمپانی تولیدکننده فیلم بر سر مسایل مالی، کار تولید فیلم را متوقف نگه داشته است.

یکی از موارد اختلاف بر سر مبالغ پرداخت شده به این بازیگر توسط کمپانی یونیورسال برای بازی در فیلم مامی است که اکنون در دست فیلمبرداری در لندن است.

این در حالی است که طبق گزارش‌ها کروز هم دستمزد و هم درصد خودش از فروش خالص فیلم را برای ۵ مأموریت غیرممکن قبلی دریافت کرده و گفته شده تاکنون از این مجموعه بیش از ۳۰۰ میلیون دلار دریافت کرده است.

این دومین سد در راه تولید مأموریت غیرممکن ۶ است که باید طبق برنامه‌ریزی‌ها، کار پیش تولید آن از نوامبر امسال (۳ ماه دیگر) کلید بخورد.  پیشتر اعلام شده بود کار نوشتن فیلمنامه یکی دیگر از مشکلات این فیلم است.

کروز ۵۴ ساله نقش اصلی در تولید این مجموعه پرفروش را دارد و در عین حال که بازیگر شخصیت اصلی یعنی «اتان هانت» است، از تهیه‌کنندگان این فیلم نیز بوده است. این فیلم بر مبنای یک مجموع تلویزیونی از دهه ۱۹۶۰ ساخته شده است.

در مأموریت غیرممکن ۶ برای اولین بار یک کارگردان این مجموعه برای بار دوم روی صندلی کارگردانی می‌نشیند و کریستوفر مک‌کواری که قسمت قبلی مأموریت غیرممکن: ملت سرکش را ساخته بود، کارگردانی قسمت ششم را هم انجام می‌دهد. چهار قسمت قبلی را به ترتیب برایان دی پالما، جان وو، جی جی آبرامز و برد بِرد کارگردانی کرده بودند.

گفته شده جرمی رنر و ربکا فرگوسن همچنان نقش خودشان را در نقش ویلیام برنت و ایلسا فاست ماموران دولتی ایفا می‌کنند. سیمون پگ نیز که از قسمت سوم وارد فیلم شده، در این قسمت نیز در نقش بنجی مسئول امور تکنولوژی حضور دارد.

البته کروز فعلاً خیلی سرش شلوغ است و بازی در فیلم جدیدی از مجموعه جک ریچر با عنوان جک ریچر: هرگز به پشت سر نگاه نکن و مامی را در دست دارد.

هنوز تاریخی برای اکران قسمت ششم‌ مأموریت غیرممکن اعلام نشده است.



 تاريخ ارسال: 1395/6/1
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.