پرده سینما

«فروشنده» در «کوروش» با مردم دیدار می‌کند/ سئانس فوق‌العاده ساعت ۶:۴۵ صبح

پرده سینما

 






 

 

 

اولین اکران مردمی فیلم فروشنده فردا چهارشنبه 10 شهریور ساعت 9:30 صبح در پردیس سینمایی کوروش برگزار می‌شود.

 

 

پوستر فیلم فروشندهاولین اکران مردمی فیلم فروشنده به نویسندگی و کارگردانی اصغر فرهادی با حضور عوامل و بازیگران فیلم، روز چهارشنبه 10 شهریور ماه ساعت 9:30 صبح در پردیس سینمایی کوروش برگزار می‌شود.

فروشنده درجشنواره کن 2016 نامزد نخل طلا بود. در مراسم اختتامیه این جشنواره جایزه بهترین فیلمنامه به اصغر فرهادی رسید و شهاب حسینی هم برندهٔ جایزه بهترین بازیگر مرد شد.

فیلم فروشنده با بازی شهاب حسینی و ترانه علیدوستی از روز چهارشنبه  10 شهریور ماه با 13 سالن در تهران و 12 سالن در شهرستان‌ها نمایش خود را آغاز می‌کند. پخش این فیلم بر عهده "فیلمیران" است.

همچنین تعداد سینماهای نمایش‌دهنده فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی و سئانس‌های نمایش این فیلم به واسطه استقبال مخاطبان از پیش‌خرید بلیت‌های فیلم افزایش پیدا کرد.

 پیش‌فروش بلیت‌های فیلم سینمایی فروشنده از دو روز گذشته آغاز شده است و در این مدت استقبال گسترده مخاطبان موجب شده پخش‌کننده فیلم تصمیم به افزایش تعداد سالن‌های نمایش‌دهنده بگیرد.

همچنین نگاهی به سایت پیش‌فروش بلیت‌ها نشان‌دهنده این نکته است که سئانس‌های اکران این فیلم نیز بیشتر شده است.

سینماهای نمایش‌دهنده فروشنده سئانس‌های تازه‌ای را به نمایش این فیلم اضافه کرده‌اند. برای نمونه پردیس سینمایی آزادی اکران این فیلم را با سئانس فوق‌العاده ساعت 6:45 صبح روز چهارشنبه دهم شهریور ماه آغاز می‌کند.

پردیس سینمایی کورش نیز سئانس‌های بیشتری را در روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه به نمایش این فیلم اختصاص داد در حالی که دیروز تقریبا تمام سئانس‌های بعد از ظهر این فیلم پر بود.

در این میان تعداد سینماهایی که بلیت‌های خود را پیش‌فروش می‌کنند افزایش یافته است و پردیس‌ کیان، سینما اریکه ایرانیان، سینما ایران تهران، سینما سروش تهران، سینما فرهنگ تهران، سینما شکوفه تهران و سینما ماندانا تهران نیز به جمع سینماهای پیش‌فروش کننده بلیت افزوده شده‌اند. همچنین تعداد سالن‌های فیلم نیز از 20 سالنی که در تهران اعلام شده بود، بیشتر شده است.

در سه روز نخست نمایش بلیت فیلم فروشنده با قیمت 12 و 15 هزار تومان به مخاطبان عرضه می‌شود و از روز شنبه قیمت‌ها به حالت عادی یعنی هشت و 10 هزار تومان باز‌ می‌گردد.



 تاريخ ارسال: 1395/6/9
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.