پرده سینما

«مالاریا»ی پرویز شهبازی به رقابت ورشو دعوت شد

پرده سینما

 






 

 

مالاریا ساخته پرویز شهبازیجشنواره فیلم ورشو در کشور لهستان فیلم مالاریا ساخته پرویز شهبازی را به عنوان یکی از فیلم‌های بخش رقابت بین‌الملل این رویداد سینمایی انتخاب کرد.

به گزارش ایسنا، مالاریا به کارگردانی پرویز شهبازی در دومین حضور جهانی خود پس از جشنواره فیلم ونیز، در بخش رقابت بین‌الملل سی‌ودومین جشنواره فیلم ورشو در کشور لهستان به روی پرده می‌رود.

داستان فیلم مالاریا که در آن ساعد سهیلی، ساغر قناعت، آذرخش فراهانی، آزاده نامداری، علی استادی و سیامک ادیب بازی می‌کنند درباره دختر و پسری است که در تهران گردی‌های خود با مردی برخورد می‌کنند که مشکلی دارد. آن‌ها سعی می‌کنند راه حلی برای این مشکل پیدا کنند و..

این فیلم که هنوز در ایران اکران عمومی نشده است، اولین نمایش خود را در بخش اصلی سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر تجربه کرد.

جشنواره فیلم ورشو لهستان که از سال 1985 بدون وقفه بصورت سالانه برگزار می‌شود یکی از جشنواره‌های فیلم مهم در قاره اروپا محسوب می‌شود و سینمای ایران نیز یک بار در سال 1999 با فیلم بچه‌های آسمان ساخته مجید مجیدی جایزه ویژه تماشگران این رویداد سینمایی را از آن خود کرده است.

س‌ودومین جشنواره بین المللی فیلم ورشو از تاریخ 7 تا 16 اکتبر (16 تا 25 مهرماه) در پایتخت کشور لهستان برگزار می‌شود.

مسعود ردایی تهیه‌کننده فیلم مالاریا است و پخش جهانی این فیلم نیز بر عهده کمپانی دریم لب فیلمز با مدیریت نسرین میرشب است.



 تاريخ ارسال: 1395/6/27
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.